Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Budowanie marki osobistej - personal branding w praktyce

O warsztatach

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do osób, które świadomie chcą kreować własny wizerunek. 

Korzyści

Uczestnicy w trakcie warsztatu:

  • dowiedzą się w jaki sposób ocenić swój potencjał,
  • poznają narzędzia PR,
  • zdobędą umiejętność oceny i doboru właściwych narzędzi w procesie budowania marki,
  • poznają kolejne etapy planowania, realizacji i weryfikacji strategii PR,
  • dowiedzą się o możliwych zagrożeniach wizerunkowych, zdobędą widzę jak ich unikać.  

Założenia programowe

  • Zasady personal branding.
  • Określanie swoich atutów, elementów które pozwolą się wyróżnić na tle konkurencji.
  • Etapy budowania strategii PR.
  • Instrumenty i narzędzia personal branding – zasady doboru i zastosowania na przykładach. 

Sylwetka trenera

Pedagog, trener biznesu, specjalistka w obszarze marketingu i promocji. Od lat prowadzi zajęcia z szeroko pojętej komunikacji, budowania spójnego wizerunku na wszelkich polach związanych z komunikacją biznesową - zarówno budowaniem wizerunku firmy, jak również wizeru osobistego menedżera, pracownika itd. Ponadto specjalizuje się w szkoleniach z zakresu neurodydaktyki i mnemotechnik - uczestników tych szkoleń uczy m. in. kreatywności, technik szybkiego czytania i zapamiętywania. W swoich zajęciach łączy wiedzę akademicką z dużą dawką praktyki dopasowując informacje i ćwiczenia do oczekiwań konkretnej grupy.

Termin i cena

Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne

Termin realizacji: 18 września 2017 r., godz. 1630 - 1945

Cena: 160 zł, słuchacze i absolwenci WSH 130 zł

Wypełnij formularz zgłoszenia online

W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.

Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego