O warsztatach
Uczestnicy
Szkolenie adresowane jest do osób, które świadomie chcą kreować własny wizerunek.
Korzyści
Uczestnicy w trakcie warsztatu:
- dowiedzą się w jaki sposób ocenić swój potencjał,
- poznają narzędzia PR,
- zdobędą umiejętność oceny i doboru właściwych narzędzi w procesie budowania marki,
- poznają kolejne etapy planowania, realizacji i weryfikacji strategii PR,
- dowiedzą się o możliwych zagrożeniach wizerunkowych, zdobędą widzę jak ich unikać.
Założenia programowe
- Zasady personal branding.
- Określanie swoich atutów, elementów które pozwolą się wyróżnić na tle konkurencji.
- Etapy budowania strategii PR.
- Instrumenty i narzędzia personal branding – zasady doboru i zastosowania na przykładach.
Sylwetka trenera
Pedagog, trener biznesu, specjalistka w obszarze marketingu i promocji. Od lat prowadzi zajęcia z szeroko pojętej komunikacji, budowania spójnego wizerunku na wszelkich polach związanych z komunikacją biznesową - zarówno budowaniem wizerunku firmy, jak również wizeru osobistego menedżera, pracownika itd. Ponadto specjalizuje się w szkoleniach z zakresu neurodydaktyki i mnemotechnik - uczestników tych szkoleń uczy m. in. kreatywności, technik szybkiego czytania i zapamiętywania. W swoich zajęciach łączy wiedzę akademicką z dużą dawką praktyki dopasowując informacje i ćwiczenia do oczekiwań konkretnej grupy.
Termin i cena
Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne
Termin realizacji: 18 września 2017 r., godz. 1630 - 1945
Cena: 160 zł, słuchacze i absolwenci WSH 130 zł
Wypełnij formularz zgłoszenia online
W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.
Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego