Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Media społecznościowe w biznesie - efektywne wykorzystanie

O warsztatach

szkolenie social media Warsztaty edukacyjne, składające się z części merytorycznej oraz praktycznej.

Celem części merytorycznej jest zapoznanie uczestników z zagadnieniem mediów społecznościowych, zarówno jako zjawiska społecznego, jaki i skutecznego narzędzia reklamy i handlu w kanale online. Podczas trwania warsztatów zostaną poruszone tematy ściśle powiązane z tym zagadnieniem:

  • rozwój i aktualne trendy w handlu online,
  • mechanizmy działania oraz narzędzia i metody oceny skuteczności tych działań.

Celem części teoretycznej jest pokazanie, w jaki sposób można skutecznie wykorzystać media społecznościowe w nowoczesnym handlu. W formie studium przypadku zostanie przedstawiona kampania online przeprowadzona przez jednego z liderów rynku małego AGD. Wyjaśnione zostaną przyczyny dla których obrane zostały konkretne kierunki działań, sposób egzekucji całej kampanii oraz ocena jej skuteczności.

Uczestnicy będą mieli możliwość wykorzystania nabytej wiedzy przy projektowaniu własnych działań. Na przykładzie funkcjonującej marki, po przedstawieniu założeń oraz wyzwań zostaną poproszeni o przygotowanie pomysłu na kampanię online.

Założenia programowe

  • Rola internetu w biznesie – ujęcie historyczne, rozwój nowoczesnych technologii.
  • Profil klienta – zmiany pokoleniowe; pokolenie X, Y, Z.
  • ATL, BTL – klasyczne pojęcia reklamy, koszty vs. skuteczność.
  • Cookies – wielki tajemniczy wynalazek.
  • Pojęcie Social Media.
  • FB, YT, Instagram, Pinterest - narzędzia social media i ich rozwój.
  • Blogosfera.
  • Goolge – wpływ potentata z PaloAltona rozwój Social Media.
  • GDN, AdWords, Retargeting, Remarketing – nowoczesne narzędzia marketingu internetowego.
  • CPC, PPC … – ocena skuteczności marketingu internetowego.
  • POSM – jaką wagę ma to narzędzie w obecnych czasach.
  • Efekt ROPO i aktualne trendy zakupowe.
  • WWW - Idea „Reach Content”, microsite, landingpage, idea T-shape.
  • M-commerce - pojecie #tag, app.
  • Case Study – opis kampanii online jednego z liderów rynku.
  • Warsztaty – Jak zwiększyć udziały rynkowe z wykorzystaniem reklamy Social Media – minimum kosztów maximum efektów.

 

Sylwetka trenera

Doświadczony trener i praktyk biznesu, pasjonat nowoczesnych technologii. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Specjalizuje się w szkoleniach produktowych i sprzedażowych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym. Do tej pory przeprowadził ponad 500 godzin szkoleń. Jest trenerem wewnętrznym w firmie Spectrum Brands, gdzie odpowiada za transfer wiedzy o produktach marek Remington I Russell Hobbs, ściśle współpracuje z działem marketingu, agencjami reklamowymi oraz działem sprzedaży on line.

Termin i cena

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych

Termin realizacji: 25 października 2017 r., godz. 1600 - 2000

Cena: 170 zł, słuchacze i absolwenci WSH 136 zł

Wypełnij formularz zgłoszenia online

W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.

Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego