Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Mistrzowska sprzedaż

O warsztatach

Warsztaty we współpracy z firmą

Sprzedaż rozpoczyna się w sytuacji, kiedy klient mówi NIE. Często usłyszeć można obiekcje: muszę się zastanowić, potrzebuję na to czasu, muszę to porównać, cena jest za wysoka.

Wszystko zależy od nas, jak reagujemy w tego typu sytuacjach, jakie są nasze dalsze wysyłane komunikaty. Ponadto, w jaki sposób wywieramy wpływ i czy potrafimy odróżnić manipulacje od perswazji.

Uczestnicy

Warsztat jest skierowany do osób posiadających praktyczne doświadczenie w sprzedaży oraz pragnących zwiększyć swój potencjał technik wywierania wpływu na Klienta.

Korzyści

  • Podniesienie wyników sprzedaży.
  • Poznanie nowoczesnych metod poszukiwania klientów.
  • Poznanie zaawansowanych technik sprzedaży opartych na wiedzy i doświadczeniu trenerów.

Metody pracy

  • Mini wykład wspierany prezentacją multimedialną.
  • Ćwiczenia w parach.
  • Nagrywanie zainscenizowanych rozmów, case study, uświadomienie uczestnikom potencjału jaki w nich drzemie.
  • Ćwiczenia z kamerą, informacje zwrotne (scenariusz sprzedaży dopasowany indywidualnie do uczestnika).
  • Odtwarzanie nagranego materiału i udzielanie informacji zwrotnych (uczestnicy szkolenia zauważają więcej szczegółów istotnych dla przebiegu rozmowy handlowej).
  • Burza mózgów.

 

Program

Wywieranie wpływu w sprzedaży (wpływanie nie manipulowanie)

  • Co to jest manipulacja? - radzenie sobie z manipulacją.
  • Reguła wzajemności, zaangażowania i konsekwencji, społecznego dowodu słuszności. lubienia i sympatii, autorytetu, niedostępności.

Budowanie potrzeb i reagowanie na obiekcje

  • Pytania zamknięte i otwarte.
  • Pytania kartezjańskie.
  • Pytania sugerujące.
  • Praca z wizualizacją.
  • Wykorzystanie energii kupującego do przekonania go do kupna.

Rozwijanie inteligencji emocjonalnej w biznesie

  • Zrozumienie emocji klienta (teraz nie chcę), swoich (chcę sprzedać) i swoich przełożonych (musisz sprzedać, żeby wyrobić plan!).
  • Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w kontaktach z klientami.

Sztuka zamykania skutecznej sprzedaży

  • Techniki komunikacyjne.
  • Alternatywy i pytania z alternatywą.
  • Radzenie sobie z obiekcjami klienta.
  • Metody zamykania sprzedaży.
  • Techniki finalizowania transakcji w sprzedaży: dialogi rozmów (klient - sprzedawca).

Prospecting - efektywna budowa rynku sprzedaży

  • Kreatywne pozyskiwanie klientów.
  • Niekonwencjonalne metody - jak uzyskać przewagę konkurencyjną.
  • Budowanie kontaktów biznesowych.

Sylwetki trenerów

  • Certyfikowany trener i praktykujący coach. Właściciel firmy szkoleniowej Dea trening. Wykładowca na studiach podyplomowych i studiach II stopnia na kierunkach: Public Relations – Komunikacja w biznesie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Prawo pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Współpracuje jako doradca Zarządów Spółek. Prowadzi rekrutacje do firm na stanowiska menedżerskie oraz specjalistyczne.

  • Certyfikowany trener w dziedzinie technik sprzedaży i wystąpień publicznych. Praktyk mający bogate doświadczenie w pracy jako kierownik i przedstawiciel handlowy w branżach finansowych, szkoleniowych i reklamowych. 9 lat zajmował się marketingiem sieciowym, w tym pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych. Autor poradnika „Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku”.

 

Termin i cena

Czas trwania: 1 dzień - 5 godzin dydaktycznych

Termin realizacji: ustalany po utworzeniu grupy, godz. 1630 - 2030

Cena: 290 zł, słuchacze i absolwenci WSH 240 zł

Wypełnij formularz zgłoszenia online

W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.

Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego