O warsztatach
Warsztaty we współpracy z firmą
Sprzedaż rozpoczyna się w sytuacji, kiedy klient mówi NIE. Często usłyszeć można obiekcje: muszę się zastanowić, potrzebuję na to czasu, muszę to porównać, cena jest za wysoka.
Wszystko zależy od nas, jak reagujemy w tego typu sytuacjach, jakie są nasze dalsze wysyłane komunikaty. Ponadto, w jaki sposób wywieramy wpływ i czy potrafimy odróżnić manipulacje od perswazji.
Uczestnicy
Warsztat jest skierowany do osób posiadających praktyczne doświadczenie w sprzedaży oraz pragnących zwiększyć swój potencjał technik wywierania wpływu na Klienta.
Korzyści
- Podniesienie wyników sprzedaży.
- Poznanie nowoczesnych metod poszukiwania klientów.
- Poznanie zaawansowanych technik sprzedaży opartych na wiedzy i doświadczeniu trenerów.
Metody pracy
- Mini wykład wspierany prezentacją multimedialną.
- Ćwiczenia w parach.
- Nagrywanie zainscenizowanych rozmów, case study, uświadomienie uczestnikom potencjału jaki w nich drzemie.
- Ćwiczenia z kamerą, informacje zwrotne (scenariusz sprzedaży dopasowany indywidualnie do uczestnika).
- Odtwarzanie nagranego materiału i udzielanie informacji zwrotnych (uczestnicy szkolenia zauważają więcej szczegółów istotnych dla przebiegu rozmowy handlowej).
- Burza mózgów.
Program
Wywieranie wpływu w sprzedaży (wpływanie nie manipulowanie)
- Co to jest manipulacja? - radzenie sobie z manipulacją.
- Reguła wzajemności, zaangażowania i konsekwencji, społecznego dowodu słuszności. lubienia i sympatii, autorytetu, niedostępności.
Budowanie potrzeb i reagowanie na obiekcje
- Pytania zamknięte i otwarte.
- Pytania kartezjańskie.
- Pytania sugerujące.
- Praca z wizualizacją.
- Wykorzystanie energii kupującego do przekonania go do kupna.
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej w biznesie
- Zrozumienie emocji klienta (teraz nie chcę), swoich (chcę sprzedać) i swoich przełożonych (musisz sprzedać, żeby wyrobić plan!).
- Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w kontaktach z klientami.
Sztuka zamykania skutecznej sprzedaży
- Techniki komunikacyjne.
- Alternatywy i pytania z alternatywą.
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta.
- Metody zamykania sprzedaży.
- Techniki finalizowania transakcji w sprzedaży: dialogi rozmów (klient - sprzedawca).
Prospecting - efektywna budowa rynku sprzedaży
- Kreatywne pozyskiwanie klientów.
- Niekonwencjonalne metody - jak uzyskać przewagę konkurencyjną.
- Budowanie kontaktów biznesowych.
Sylwetki trenerów
-
Certyfikowany trener i praktykujący coach. Właściciel firmy szkoleniowej Dea trening. Wykładowca na studiach podyplomowych i studiach II stopnia na kierunkach: Public Relations – Komunikacja w biznesie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Prawo pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Współpracuje jako doradca Zarządów Spółek. Prowadzi rekrutacje do firm na stanowiska menedżerskie oraz specjalistyczne.
-
Certyfikowany trener w dziedzinie technik sprzedaży i wystąpień publicznych. Praktyk mający bogate doświadczenie w pracy jako kierownik i przedstawiciel handlowy w branżach finansowych, szkoleniowych i reklamowych. 9 lat zajmował się marketingiem sieciowym, w tym pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych. Autor poradnika „Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku”.
Termin i cena
Czas trwania: 1 dzień - 5 godzin dydaktycznych
Termin realizacji: ustalany po utworzeniu grupy, godz. 1630 - 2030
Cena: 290 zł, słuchacze i absolwenci WSH 240 zł
Wypełnij formularz zgłoszenia online
W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.
Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego