Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Współczesny marketing sportowy

Interdyscyplinarna rola efektywnego organizatora imprezy działającego w obszarze sportu i rekreacji

O warsztatach

marketing sportowy Szkolenie w formie mini wykładów, zajęć interaktywnych i warsztatów prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, praktyków biznesu,  specjalistów w zakresie organizacji imprez, sprzedaży, marketingu sportowego i rozwoju osobistego.

Uczestnicy

  • Przedsiębiorcy, właściciele firm, pracownicy podmiotów działających między innymi w obszarze rekreacji i sportu.
  • Sportowcy, planujący zakończenie aktywnej kariery sportowej, planujący przyszłe działania w obszarze organizacji imprez, między innymi sportowych.
  • Podmioty, planujące założenie własnej działalności gospodarczej w obszarze organizacji imprez, między innymi o charakterze sportowym.
  • Pracownicy Jednostek Samorządu Terytorialnego, uzupełniający wiedzę z zakresu organizacji imprez, między innymi o charakterze sportowym.
  • Osoby prywatne, pragnące zdobyć bądź pogłębić wiedzę praktyczną z zakresu marketingu, marketingu sportowego, marketingu usług oraz zdobyć dodatkowe kwalifikacje dotyczące zastosowania zasad marketingu w praktyce​.

Korzyści

  • Zapoznanie się z efektywnymi narzędziami stosowanymi we współczesnym marketingu imprez o charakterze sportowym.
  • Poznanie wymogów współczesnego rynku oraz klientów działających w obszarze sportu.
  • Określenie miejsca firmy i roli organizatora imprezy we współczesnych realiach sprzedażowych – przygotowanie marketingowej oferty sprzedażowej.
  • Wiedza, jak ograniczyć „lukę komunikacyjną”  w relacjach sprzedawca imprezy – klient.
  • Skonstruowanie optymalnej oferty marketingowej z punktu widzenia przedsiębiorcy działającego w obszarze organizacji imprez sportowych.

Program

  • Rola marketingu we współczesnej firmie. Marketing sportowy a marketing usług. Charakterystyka kluczowych zachowań konsumenta we współczesnych realiach gospodarczych.
  • Analiza „SWOT”. Określenie pozycji organizatora imprezy sportowej we współczesnych realiach rynkowych z punktu widzenia sił, słabości, sposobności i zagrożeń wynikających z otoczenia rynkowego firmy.
  • Marketing ”MIX”, cele „SMART”, cechy szczególne marketingu sportowego.
  • Nowoczesne narzędzia marketingowe niezbędne podczas organizacji imprezy i ich wpływ na przyszłe decyzje konsumenta.
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu („CSR”) vs. korzyści materialne i niematerialne dla inwestora.
  • Miejsce firmy we współczesnych realiach sprzedaży produktu sportowego. Określenie roli - gdzie jestem w stosunku do konkurencji.
  • Interdyscyplinarne podejście do tematyki kompleksowej organizacji imprezy sportowej.
  • Marketingowe kierunki negocjacyjne. Zastosowanie w praktyce.
  • Case Studies.

Sylwetki trenerów

  • Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach – Magister Zarządzania. Trener Menadżer ds. Szkoleń – Studia Podyplomowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Właściciel firmy, sześć lat w branży szkoleniowej. Były koszykarz, zawodnik ekstraklasy, aktualnie sędzia koszykówki szczebla centralnego. Specjalista w dziedzinie marketingu sprzedaży, marketingu sportowego, aspektów związanych z kreowaniem indywidualnego podejścia do aspektów sprzedażowych.

  • Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach – Magister Zarządzania. Właściciel firmy i trener interpersonalny specjalizujący się w szkoleniach produktowych i sprzedażowych. Trzy lata w branży szkoleniowej oraz  kilkanaście lat doświadczenia w zakresie sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym. Trener wewnętrzny w firmieSpectrum Brands.

Termin i cena

Czas trwania: 40 godz. dyd. - 8 spotkań x 5 godz. dyd. (16.00-20.00)

Termin realizacji: planowane rozpoczęcie kursu: 30.10.2017, godz. 16.00
Rekrutacja trwa do 16.10.2017 r. 
Cena: 990 zł, słuchacze i absolwenci WSH 690 zł

ZAGŁĘBIE ZA PÓŁ CENY!
zgłoszenie wysłane w dniach 01 - 03.09.2017 upoważnia do 50% zniżki od ceny regularnej.

Wypełnij formularz zgłoszenia online

W przypadku realizacji warsztatów w formule szkolenia zamkniętego (dla 10 – 20 osobowej grupy uczestników z jednej instytucji) założenia programowe, czas realizacji, termin i miejsce szkolenia oraz odpłatność ustalamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.

Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego