Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Co jeszcze mogę dla państwa zrobić? – profesjonalna obsługa i budowanie pozytywnej relacji z pacjentem

O warsztatach

Rosnąca konkurencja na rynku medycznym, coraz wyższe wymagania pacjentów wymuszają na placówkach medycznych konieczność zapewnienia na wysokim poziomie nie tylko usług medycznych, ale również sprawnej, profesjonalnej obsługi pacjenta.

Cele

Celem warsztatów jest wyposażenie uczestników w podstawowe umiejętności nawiązania właściwego kontaktu z pacjentem, szczególnie trudnym oraz skutecznego organizowania ruchu pacjentów w placówce.

Uczestnicy

Warsztaty skierowane są do personelu medycznego pierwszego kontaktu (pracownicy rejestracji, pielęgniarze i pielęgniarki).

Korzyści

  • Zdobycie umiejętności z zakresu właściwej komunikacji z pacjentem, a szczególnie pacjentem roszczeniowym.
  • Rozwiązywanie konfliktów.
  • Usystematyzowanie warsztatu pracy w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze klienta.
  • Eliminowanie sytuacji stresowych związanych z pracą.
  • Zarządzanie emocjami.
  • Budowa właściwego wizerunku placówki i zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy.

Program

  • Budowanie warsztatu.
  • Efektywna komunikacja z pacjentem.
  • Typologia pacjentów i dostrajanie się do poszczególnych typów.
  • Zarządzanie emocjami w praktyce.
  • Asertywność kontrolera.
  • Odpowiadania na zastrzeżenia Pacjentów.
  • Umiejętność prawidłowego reagowania w sytuacjach trudnych oraz konfliktowych.
  • Sposoby radzenia sobie z manipulacją w trakcie kontroli.
  • Podsumowanie szkolenia.

Sylwetka trenera

Live coach, socjolog i pedagog. Trener posiadający rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Absolwent m. in. Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Trenerów Biznesu. Autor warsztatów rozwojowych, współautor warsztatów teatru improwizacji dla trenerów, prowokator i improwizator. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia menedżerskie, szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych i rozwoju osobistego, zarówno dla biznesu jak i sektora publicznego. 

Termin i cena

Szkolenie realizowane jest w formule szkolenia zamkniętego, na indywidualne zamówienie placówek, dla zorganizowanej grupy uczestników liczącej od 10 do 20 osób. Założenia merytoryczne i organizacyjne szkolenia dostosowujemy do Państwa indywidualnych potrzeb.

Odpłatność za szkolenie zamknięte zależy od wielu czynników takich jak liczebność grupy, czas trwania, lokalizacja szkolenia, jak również zakres usług dodatkowych (sala i pomoce dydaktyczne, zakwaterowanie, wyżywienie, transport itp.).

Jesteśmy elastyczni i otwarci na Państwa oczekiwania.

Pobierz formularz zapytania dot. realizacji szkolenia zamkniętego