Wirtualne biuro to usługa, która zapewnia nowo powstającym przedsiębiorcom, jak i tym istniejącym, rejestrację firmy pod naszym adresem do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z usługami sekretarskimi. Rozwiązuje to problem kosztów związanych z prowadzeniem biura, przy zachowaniu najwyższej jakości usług.
Zapewniany zgodę na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach oraz do celów korespondencyjnych, obsługę korespondencyjną, wynajem pomieszczeń i wyposażenia.
Pakiet korespondencyjny
- adres do korespondencji
- odbiór korespondencji przychodzącej
- powiadomienie o odebranej korespondencji e-mail
- przechowywanie korespondencji
- przesyłanie korespondencji na życzenie Klienta pod wskazany adres
w zależności od zapotrzebowania za dodatkową opłatą
Pakiet Standard
- adres do rejestracji (zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach)
- adres do korespondencji
- odbieranie listów zwykłych i paczek do 30 szt/mc, listy polecone*
- przechowywanie korespondencji
- powiadomienie o odebranej korespondencji mail
- przesyłanie korespondencji na życzenie Klienta pod wskazany adres w zależności od zapotrzebowania za dodatkową opłatą
Pakiet Silver
- adres do rejestracji (zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach)
- adres do korespondencji
- adres do celów marketingowych
- odbieranie listów zwykłych, poleconych*, paczek i przesyłek kurierskich do 70 szt/mc
- przechowywanie korespondencji
- powiadomienie o odebranej korespondencji mail
- rejestrowanie odebranej korespondencji
- skanowanie odebranej korespondencji (tylko wskazane listy)
- dostęp do sali konferencyjnej (3 godz/mc)
- przesyłanie korespondencji na życzenie Klienta pod wskazany adres w zależności od zapotrzebowania (do uzgodnienia częstotliwość wysyłki)
Pakiet Gold
- adres do rejestracji (zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach)
- adres do korespondencji
- adres do celów marketingowych
- odbieranie listów zwykłych, poleconych*, paczek i przesyłek kurierskich do 300 szt/mc
- przechowywanie korespondencji
- powiadomienie o odebranej korespondencji mail
- rejestrowanie odebranej korespondencji
- skanowanie odebranej korespondencji (tylko wskazane listy)
- dostęp do sali konferencyjnej (5 godz/mc)
- przesyłanie korespondencji na życzenie Klienta pod wskazany adres w zależności od zapotrzebowania (do uzgodnienia częstotliwość wysyłki)
Usługi dodatkowe: wynajem sali spotkań oraz sal szkoleniowych (-20%).
*na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru
Lista niezbędnych dokumentów do złożenia obejmuje:
- Formularz aplikacyjny;
- Komplet dokumentów rejestracyjnych:
- kserokopia dokumentu rejestrowego - wpis do ewidencji działalności gospodarczej / KRS lub inny dokument potwierdzający formę i charakter podmiotu przedsiębiorstwa (wydane nie wcześniej niż 3 m-ce od dnia złożenia formularza),
- oświadczenie potwierdzające posiadanie numeru statystycznego REGON i numeru identyfikacji podatkowej NIP,
- kserokopia umowy spółki/statutu/pełnomocnictw do reprezentowania oraz innych dokumentów prawnych i organizacyjnych podmiotów/ przedsiębiorców świadczących o prowadzonej działalności,
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
W przypadku podmiotów planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej, ww. dokumenty muszą zostać dostarczone w terminie nie dłuższym niż jeden miesiąc od dnia podpisania umowy, pod rygorem jej rozwiązania.