Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Sprzedaż i obsługa klienta

Klient - oto słowo klucz dla każdej firmy produkcyjnej, handlowej, usługowej. To on jest dla nas najważniejszy, to do niego chcemy dotrzeć i to jego potrzeby chcemy zaspokoić. Rzesze sprzedawców, handlowców, pracowników front-office codziennie próbuje zrealizować plany sprzedażowe. Każdy z nich jest inny - tak samo, jak różni są klienci. Każda branża jest odmienna w specyfice dotarcia ze swoim produktem, usługą do ostatecznego odbiorcy. Wszystkim nam nie zależy na pojedynczej sprzedaży - chcielibyśmy budować sobie grono wiernych i zadowolonych klientów. Jak to zrobić? Nie ma magicznego sposobu - przepisu na sukces. Jest za to szereg zagadnień wspólnych, których uświadomienie sobie + umiejętność wyciągnięcia wniosków i dostosowania charakteru sprzedaży i obsługi klienta do indywidualnej sytuacji rynkowej = sukces :)

Wszystkie proponowane poniżej szkolenia możemy przeprowadzić dla Państwa Pracowników w formule szkoleń zamkniętych. Możemy również w pełni oprzeć się na Państwa specyficznych potrzebach i na nich zbudować program warsztatu w pełni dostosowany do panujących w Państwa instytucji warunków i kultury organizacyjnej. W przypadku organizacji szkolenia zamkniętego - wszelkie warunki programowe, organizacyjne i finasowe uzgadniamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.

Jeżeli należycie Państwo do sektora MŚP - przypominamy o możliwości skorzystania z dofinansowania EFS do szkoleń dla Państwa i Państwa pracowników - nawet do 80% ich wartości rynkowej.