Rektor Wyższej Szkoły Humanitas dr hab. Michał Kaczmarczyk podczas tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wylicytował za kwotę prawie 5 tysięcy złotych miejsca na łamach tygodników i postanowił tam zachęcać do dalszego pomagania.
- Gdy wygrałem licytację WOŚP, pomyślałem, że poproszę Czytelników „Wyborczej”, by znaleźli choć jedną organizację pozarządową w okolicy i w dowolny sposób wsparli jej działania. To niekoniecznie musi być darowizna finansowa. Czasem cenniejszy jest drobny wolontariat albo pomoc rzeczowa. Wystarczy zadzwonić do wybranej przez siebie fundacji i zapytać, czego potrzebuje. Sam zrobiłem to samo. – tak rektor podsumowuje ideę akcji.
To właśnie telefon z Wyższej Szkoły Humanitas do Fundacji Dom zaprowadził nas do dnia dzisiejszego. Kilkanaście osób zaangażowanych w działania organizacji miało dziś okazję wziąć udział w szkoleniu z marketingu relacyjnego i kreowania wizerunku, które poprowadził rektor. Szkolenie miało charakter praktyczny, a głównym obszarem zainteresowania były media relations.
Jest to też swoista lekcja dla nas wszystkich, że warto wykorzystywać własne zasoby i pomagać innym. No i chyba Fundacji Dom podobało się takie szkolenie od Wyższej Szkoły Humanitas, bo dostaliśmy takie piękne podziękowania.