Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy
Wydziały:
Oddziały:
Wydziały i Oddziały
Sosnowiec Vestin Kraków Poznań Lublin Rzeszów

Konferencja Dyrektor Liderem Marketingu Budowanie wizerunku placówki oświatowej w sytuacji zmiany

Wyższa Szkoła Humanitas
zaprasza do wzięcia udziału w V. konferencji z cyklu "Dyrektor Liderem..."

pt. „Dyrektor liderem marketingu. Budowanie wizerunku placówki oświatowej w sytuacji zmiany”

 13 marca 2017 r., godz. 8.20 - 14.00
Wyższa Szkoła Humanitas (ul. Kilińskiego 43, 41-200 Sosnowiec)

Oświata w Polsce już od dłuższego czasu znajduje się w sytuacji daleko idących zmian, przekształceń i reform – niekoniecznie trafionych i niekoniecznie pożądanych przez jej przedstawicieli. Można by zaryzykować stwierdzenie, że tak na prawdę jedyną pewną sprawą w całym tym żmudnym procesie jest zmiana. Nie tylko nasilona konkurencja, niż demograficzny i zmiany w sferze finansowania spędzają sen z powiek dyrektorom szkół i placówek oświatowych. Najwięcej emocji wzbudza obecnie przyszłość likwidowanych gimnazjów, zasady tworzenia nowej siatki szkół oraz wciąż stojący pod znakiem zapytania los nauczycieli. Czy atmosfera towarzysząca tym niezrozumiałym i niechcianym, ale koniecznym w związku ze źródłem ich pochodzenia zmianom, musi jedynie przytłaczać, czy może jest elementem, z którego można czerpać nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania?

Spójrzmy na tę sytuację z innej strony. Wg pojawiających się informacji, MEN planuje premiować samorządy, które dobrze wykonują zadania oświatowe. Oznacza to więcej pieniędzy dla gmin z lepszymi szkołami. Od 1 stycznia 2018 r. samorządy nie będą już otrzymywały stałej kwoty subwencji i dotacji na jednego ucznia czy przedszkolaka. Co to oznacza dla placówek edukacyjnych? Muszą być miejscami wyróżniającymi się w sposób szczególnie pozytywny. Placówka musi być atrakcyjna, bezpieczna i musi zatrudniać dobrze wyedukowane i we właściwy sposób przygotowane do pracy z uczniami grono pedagogiczne (kreatywne, innowacyjne, stosujące nowoczesne techniki nauczania, potrafiące porwać za sobą uczniów). Wizerunek szkoły jest tym, co o niej myślą uczestnicy rynku. Jest sumą elementów, które ją wyróżniają na tle innych placówek. Jaka jest rola dyrektora szkoły w kształtowaniu wizerunku placówki, którą zarządza?

Zaproszeni na Konferencję Eksperci, w trakcie swych wystąpień spróbują pomóc Państwu w odnalezieniu właściwej, pozytywnej i kreatywnej optyki w sytuacji zmiany, udzielą kilku cennych wskazówek dotyczących zarówno zarządzania w zmianie, jak i budowania w tym niełatwym okresie strategii marketingowej i wizerunku szkoły. Z pewnością będziecie Państwo mogli wykorzystać wiele z nich we własnych systemach kierowania

 W programie m.in.:

  • Zjawisko zmiany – czym jest i jak przebiega. Jak działać w środowisku zmiany by z oporu wobec zmian uczynić zjawisko pozytywne?
  • Zasady budowania relacji szkoły ze środowiskiem lokalnym – czy w sytuacji zachodzących zmian należy je wykorzystywać inaczej?
  • Współpraca szkół i placówek oświatowych z mediami – czym się chwalić w dobie zachodzących zmian, czego unikać?
  • Komunikacja wewnętrzna i techniki motywacyjne w placówce edukacyjne.

a ponadto:

  • uroczyste przyjęcie w poczet utworzonej w 2015 roku przez Wyższą Szkołę Humanitas „Sieci Współpracy Edukacyjnej” nowych placówek edukacyjnych,
  • konkurs „wizytówkowy”, w którym sponsorzy przygotowali interesujące nagrody, zarówno dla samych uczestników, jak i dla reprezentowanych przez nie placówek (m.in. bon o wartości 2.000 PLN na dowolnie wybrane studia podyplomowe w WSH, voucher na weekend dla dwóch osób w Hotelu *** Pod Jedlami w Wiśle, zestaw książek Oficyny Wydawniczej "Humanitas" z serii „Edukacja Jutra”, voucher na sesję zdjęciową wizerunkową dla szkoły od JS Photography, pokazowy wykład popularnonaukowy dla uczniów od Uniwerstetu Dziecięcego WSH, profesjonalne konsultacje z zakresu PR i komunikacji dla szkoły ufundowane przez Instytut Publico, a także inne upominki ufundowane przez Oxford University Press, Kino Helios oraz partnerskie samorządy,
  • część artystyczna - niespodzianka muzyczna przygotowana przez Rektora WSH.

Zapisy i opłaty:

Brak miejsc! 

Koszt uczestnictwa wynosi 89,00 zł i obejmuje:

  • udział w konferencji,
  • możliwość konsultacji z ekspertami,
  • komplet materiałów konferencyjnych,
  • certyfikat udziału w konferencji,
  • poczęstunek (przerwy kawowe i lunch).

Opłatę konferencyjną nalezy uregulować najpóźniej do dnia 10 marca 2017 r. na konto:
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu, nr konta: 24 1050 1360 1000 0008 0337 9932 z dopiskiem "Konferencja Dyrektor Liderem Marketingu"

Prelegenci:

Olga Borgieł

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu, certyfikowany trener TTT University of Wales, coach i konsultant. Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo - kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

prof. nadzwycz. dr hab. Krzysztof Gajdka

Ekspert w dziedzinie promocji jednostek samorządu terytorialnego, doradca polityczny, autor kampanii wyborczych polityków (w tym samorządowych) i ugrupowań (ogólnopolskich i lokalnych) zarówno z lewej jak i prawej strony sceny politycznej.

prof. WSH dr hab. Michał Kaczmarczyk

Politolog, medioznawca, specjalista w zakresie kreowania wizerunku, marketingu i komunikacji społecznej, Rektor Wyższej Szkoły Humanitas.

dr Krystian Dudek

Trener, doradca i autor strategii komunikacyjnych oraz programów szkoleniowych dla jednostek oświatowych. Specjalista z zakresu PR, komunikacji kryzysowej, marketingu. Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, właściciel Instytutu Publico.

Do pobrania:

Program >>

Kontakt do organizatora:

Sekretariat WSH, tel.: 32 363 12 00
e-mail: sekretariat@humanitas.edu.pl

dr Joanna Podgórska-Rykała
e-mail: joanna.podgorska@humanitas.edu.pl

Partronaty honorowe:

   

Sponsorzy nagród:

 Patroni merytoryczni:

Patroni medialni: