O kierunku
Akademia Humanitas jest oficjalnym partnerem edukacyjnym firmy CISCO, dzięki czemu studenci kierunku Informatyka mają możliwość uczestnictwa w kursie CCNA (Cisco Certified Network Associate) na preferencyjnych warunkach.
Szybki rozwój nowych technologii oraz nowoczesnych urządzeń wymagają wysoko wykwalifikowanej kadry w zakresie szeroko rozumianej informatyki, co stwarza bardzo dobre perspektywy pracy i rozwoju absolwentom kierunku informatyka. O konieczności kształcenia specjalistów z tego zakresu mówi wiele oficjalnych dokumentów w tym między innymi Strategia Rozwoju Województwa Śląskiego „Śląskie 2020+”. Autorzy Strategii, wskazują, że rozwój społeczeństwa informacyjnego, będącego nową fazą rozwoju społeczeństw, stanowi wyzwanie dla województwa śląskiego oraz jest ważnym elementem tworzenia nowoczesnej gospodarki opartej na innowacjach i zaawansowanych technologiach. Rudymentarnym czynnikiem rozwoju społeczeństwa informacyjnego, a w konsekwencji gospodarki opartej na wiedzy, jest kapitał intelektualny, w tym kapitał wiedzy, umiejętności i kompetencji absolwentów studiów informatycznych. Podjęcie studiów na kierunku Informatyka to długoterminowa inwestycja w przyszłość. Według Komisji Europejskiej w Polsce brakuje od 30 do 50 tys. programistów. Taką samą diagnozę przynosi raport Głównego Urzędu Statystycznego z 2018 roku. Choć w Polsce pracuje ok. 430 tys. specjalistów IT, ich liczba nie zaspokaja rosnących potrzeb rynku pracy[1]. Informatycy są bardzo poszukiwanymi specjalistami na rynku pracy i mogą liczyć na wysokie zarobki.
Informatyka jest dyscypliną która rozwija się bardzo dynamicznie i nie ma obszaru życia, w którym w mniejszym lub większym stopniu wykorzystywane są systemy i narzędzia IT.
Kierunek Informatyka skierowany jest do osób, które chcą brać udział w ciągłym i nieustającym rozwijaniu tej dyscypliny nie tylko w zakresie teorii, ale przede wszystkim w zakresie praktycznego tworzenia i wykorzystania nowych technologii i narzędzi informatycznych. Kierunek ten odpowiadać będzie osobom, których zainteresowania obejmują nauki ścisłe i techniczne pozwalające na połączenie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności do rozwoju kompetencji informatycznych.
Studia na kierunku informatyka w Akademii Humanitas adresowane są zarówno do absolwentów szkół średnich dokonujących dopiero wyboru swojej drogi zawodowej, jak i osób już pracujących w sektorze IT, chcących podnieść swoje kwalifikacje lub zdobyć wykształcenie wyższe, co kształtowane jest potrzebą podnoszenia kwalifikacji zawodowych i uzupełnienia wykształcenia przez kadry administracji i przedsiębiorstw.
Program kształcenia obejmuje przekazanie wiedzy i kształtowania umiejętności między innymi z zakresu podstaw funkcjonowania, materiałów i technologii stosowanych w przemyśle elektronicznym i działania elementów elektronicznych stosowanych w informatyce; cyfrowej reprezentacji i przetwarzania informacji w systemach komputerowych; metod organizacji architektury systemów komputerowych; programowania i paradygmatów oraz metod i języków programowania; grafiki komputerowej; tworzenia baz danych czy bezpieczeństwa systemów.
Kształcenie na kierunku informatyka odbywać się będzie w formie: wykładów, ćwiczeń, konwersatoriów, lektoratów, laboratoriów, seminariów, warsztatów praktycznych oraz praktyk zawodowych. Zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem nowoczesnych środków multimedialnych i technik audiowizualnych. Specyfiką zajęć praktycznych będzie aktywny udział studentów egzekwowany indywidualnie i zespołowo. Zróżnicowane formy nauczania pozwolą na aktywizowanie studentów. Znaczny nacisk w procesie dydaktycznym położony będzie na uczenie umiejętności praktycznych oraz na zajęcia kształcące umiejętności związane z pracą zawodową. Obok wykładowców Akademii Humanitas udział w zajęciach (w charakterze prowadzących) wezmą praktycy – specjaliści z różnych dziedzin objętych programem nauczania. Zajęcia praktyczne, które stanowią ponad 50% zajęć przewidzianych w programie studiów, prowadzone będą przez osoby z doświadczeniem praktycznym.
Warsztatowo-ćwiczeniowy charakter zajęć pozwala na wykorzystanie zdobytej wiedzy, w działaniach praktycznych realizowanych jako case stady czy symulacje decyzyjne. Dzięki nowoczesnym pracowniom komputerowym wyposażonym w najnowsze oprogramowanie (laboratorium administrowania sieciowymi systemami operacyjnymi/programowania, laboratorium prototypowe IoT, aboratorium sieciowe, laboratorium Web development) studenci mają możliwość konfrontacji wiedzy w działaniach praktycznych. Ten sposób prezentacji pozwala studentom na lepsze zrozumienie materiału i ma przygotować do rozwiązywania problemów i zadań czekających na nich w pracy zawodowej.
Absolwenci przygotowywani są do podjęcia pracy w firmach na stanowiskach:
Wybrane przedmioty kierunkowe:
[1] Ł. Wątor, W Polsce wciąż brakuje programistów. Uczelnie nie nadążają z ich kształceniem, https://wyborcza.pl.
Specjalności
Inżynieria DevOps
Cel studiów:
Celem specjalności jest przygotowanie studenta do samodzielnego projektowania i tworzenia aplikacji z zastosowaniem nowoczesnych środowisk programistycznych. Student nabędzie wiedzę z zakresu programowania aplikacji w różnych środowiskach oraz zostanie wyposażony w praktyczne umiejętności administracji sieciowymi systemami operacyjnymi, na których będą wdrażane aplikacje.
Istotnym elementem realizowanych zajęć na specjalności DevOps będzie automatyzacja procesów, czyli budowanie środowiska pracy realizującego funkcje, które dotychczas wymagały dużego nakładu pracy.
Adresaci specjalności:
Specjalność DevOps skierowana jest do osób zainteresowanych wysoce zautomatyzowanymi technologiami IT.
Sylwetka absolwenta:
Absolwent specjalności przygotowany będzie do administrowania i utrzymywania dużych platform w infrastrukturze serwerowej lub chmurze, sterowanych biznesowo i ułatwiających komunikację między biznesem, developmentem i operacjami.
Absolwent specjalności DevOps posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne z zakresu:
Metody kształcenia:
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
Perspektywy zawodowe:
Absolwent specjalności Inżynieria DevOps jako pracownik działu lub/i kierownik działu IT, czy też prowadząc własną działalność gospodarczą może zajmować stanowiska związanym z:
Inżynieria IoT ( Internet rzeczy)
Cel studiów:
Celem specjalności jest przygotowanie wysokiej klasy specjalistów do stosowania najnowszych narzędzi informatycznych i komunikacyjnych, zarówno w kontaktach automatycznych (między urządzeniami), jak i do realizacji interfejsu człowiek-maszyna (HMI), w aplikacjach systemów „inteligentnych”, których fundamentem jest filozofia Internetu Rzeczy oraz Internetu Usług.
Student pozna aktualne trendy wyposażania przedmiotów i urządzeń codziennego użytku w możliwość pobierania i przetwarzania danych z otoczenia oraz możliwość komunikowania się i nawiązywania współpracy przez sieć.
Funkcje i informacje dostarczane przez „rzeczy” są dostępne, pod określonymi warunkami, jako usługi sieciowe (najczęściej w ramach tak zwanej architektury zorientowanej na usługi – ang. Service-Oriented Architecture SOA) lub źródła danych (dostępne najczęściej w ramach sieci Web, w tym tak zwany Internet Semantyczny, ang. Semantic Internet). Funkcje te są także udostępniane przez usługi społecznościowe, jako tak zwany Web 2.0. Przykładowe dziedziny zastosowań to: „inteligentne” budynki, nowa generacja urządzeń powszechnego użytku, sieci samochód-samochód i samochód-infrastruktura, telematyka, telemetria, telemedycyna, sieci ad-hoc, wirtualne laboratoria, rozproszony monitoring, narzędzia kooperacji społecznej przez sieć i wiele innych.
Adresaci specjalności:
Specjalność Inżynieria IoT ( Internet rzeczy) skierowana jest do osób, których zainteresowania oscylują wokół technologii IT, a w szczególności dla osób będących „na czasie” z nowinkami technologicznymi. Dla ludzi zainteresowanych informatyką, Internetem, światem cyfrowym.
Sylwetka absolwenta:
Absolwent specjalności będzie nabędzie wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do:
Metody kształcenia:
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
Perspektywy zawodowe
Absolwent specjalnościInżynieria IoT ( Internet rzeczy) może pracować w:
firmach konsultingowych.
Web development z elementami grafiki
Cel studiów:
Celem specjalności Web development z elementami grafiki jest przygotowanie absolwenta do pracy związanej z tworzeniem wyglądu stron internetowych, czyli rozplanowaniu, zaprojektowaniu i uruchomieniu witryny. Do tworzenia stron internetowych nie wystarcza umiejętności techniczne, ekspert z zakresu web designu powinien posiadać również zmysł estetyczny i odznaczać się kreatywnym myśleniem
W ramach specjalności szczególny nacisk kładzie się na przedmioty praktyczne związane z zagadnieniami front i backendowymi. Podczas zajęć studenci będą prototypować rozwiązania i procesy zarówno w zakresie RWD, jak i aplikacji mobilnych. Najczęściej wymaganych przez przyszłych pracodawców.
Adresaci specjalności:
Specjalność Web development z elementami grafiki skierowana jest do osób, których zainteresowania oscylują wokół technologii IT, w szczególności dla osób zainteresowanych projektowaniem stron internetowych.
Sylwetka absolwenta:
Po ukończeniu studiów absolwent specjalności zostanie wyposażony w wiedzę z zakresu:
zasad tworzenia stron internetowych,
programowania nowoczesnych aplikacji,
serwisów webowych oraz złożonych rozproszonych systemów informatycznych, działających w środowisku sieci Internet, wykorzystujących w warstwie prezentacji przeglądarkę internetową,
w umiejętności takie jak:
tworzenie kodu min. HTML/CSS/JS/PHP na podstawie projektu graficznego,
obróbka i montaż plików multimedialnych i dźwięku,
tworzenie grafiki komputerowej na strony webowe,
jest gotowy do:
ciągłego podnoszenia swoich kompetencji zawodowych.
Metody kształcenia:
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
Grafika komputerowa,
Projektowanie systemów informatycznych w tym testowanie aplikacji i dostosowanie aplikacji do urządzeń mobilnych,
Inżynieria oprogramowania w tym hybrydowe aplikacje mobilne,
Technologie backend framework – np. Laravel,
Technologie frondend framework – np. vue.js.
Perspektywy zawodowe
Absolwent specjalności Web development z elementami grafiki jako pracownik działu lub/i kierownik działu IT, czy też prowadząc własną działalność gospodarczą może zajmować stanowiska związanym z:
web design – projektowaniem stron internetowych
Sztuczna Inteligencja (AI) i inżynieria danych
Specjalność „Sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) i inżynieria danych” umożliwi studentom zdobycie wiedzy i umiejętności w najbardziej dynamicznie rozwijającym się obszarze technologii informatycznych, mianowicie uczenia maszynowego (ang. Machine Learning) i sztucznej inteligencji (ang. Artificial Intelligence) oraz w analizie dużych zbiorów danych (ang. Big Data).
W procesie kształcenia przeważająca część zajęć odbywać się będzie w środowiskach symulujących środowisko pracy zawodowej, co przełoży się na zdobywanie wiedzy i umiejętności dających praktyczne kwalifikacje na rynku pracy zarówno na szczeblu lokalnym w regionie, jak i globalnym. Proces kształcenia oparty jest od strony praktycznej o technologie komputerowe.
Studenci specjalności poznają najnowsze technologie dotyczące obróbki tego typu danych, łącząc zarazem umiejętności i wiedzę z różnych obszarów nauki: informatyki, matematyki, fizyki. Globalny przepływ informacji sprawia, że pozyskujemy ogromne zbiory danych, które zostają poddane procesowi analizy, co przekłada się na podejmowanie ważnych decyzji i strategii.
Ogromny rozwój sztucznej inteligencji na naszych oczach, zastosowanie jej do nieoczywistych celów daje przeogromne możliwości rozwoju przedsiębiorstw, do których nawet nie aspirowały. Generatywna sztuczna inteligencja (ang. Generative AI) zapewnia dodatkowe narzędzia w kreacji twórcom, naukowcom i przedsiębiorcom.
Gdzie znajdziesz pracę:
Absolwenci specjalności Sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) i inżynieria danych znajdą zatrudnienie:
Celem nauki na studiach pierwszego stopnia jest wykształcenie absolwenta posiadającego przede wszystkim:
Wybrane przedmioty w programie studiów
Sylwetka absolwenta
Sylwetka Absolwenta kierunku Informatyka
Informatyka jako jedna z najdynamiczniejszych dziedzin inżynierii wymaga od absolwenta szerokiej wiedzy, myślenia abstrakcyjnego oraz kreatywnego podejścia do rozwiązywania zadań typowych dla informatyka. Akademia Humanitas stawia na ścisłe powiązanie gruntownej wiedzy teoretycznej z jej praktycznymi zastosowaniami.
Absolwent studiów licencjackich na kierunku Informatyka nabywa wiedzę i umiejętności z zakresu ogólnych zagadnień informatyki oraz dodatkowo wiedzę i umiejętności techniczne w ramach trzech specjalizacji: Inżynieria DevOps, Web development z elementami grafiki, Inżynieria IoT (Inżynieria Internetu Rzeczy).
Absolwent studiów I stopnia kierunku Informatyka w Akademii Humanitas:
W ramach specjalizacji Inżynieria DevOps:
W ramach specjalizacji Web development z elementami grafiki:
W ramach specjalizacji Inżynieria IoT (Inżynieria Internetu Rzeczy):
Opłaty
Zasady rekrutacji
Zapisz się na studia
1. Wypełnij kwestionariusz online
2. Skompletuj następujące dokumenty:
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
4. Przyjdź do punktu rekrutacyjnego w Akademii Humanitas z kompletem wyżej wymienionych dokumentów.
5. Na miejscu otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne - tutaj możesz zapoznać się z jej wzorem
Po jej podpisaniu, jesteś przyjęty na studia. Gratulujemy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu!
Punkt Rekrutacyjny
ul. Kilińskiego 43, Sosnowiec
tel. 032 - 36 - 31 - 206
e-mail: rekrutacja@humanitas.edu.pl
Zapisz się
Legia Akademicka
Legia Akademicka to ochotnicze szkolenie wojskowe studentów i absolwentów uczelni wyższych, które w znaczący sposób pozwala wspomóc proces uzupełnienia zasobów osobowych Sił Zbrojnych. Jest to program skierowany do studentów, zarówno kobiet jak i mężczyzn, którzy chcą:
To realizacja własnych pasji i szansa na zdobycie dodatkowych kwalifikacji.
SZKOLENIE PODSTAWOWE realizowane w trakcie 28 dni ćwiczeń wojskowych, które odbywają się w Ośrodkach Szkolenia, Centrach Szkoleń, Jednostkach Wojskowych.
W roku 2023 szkolenie będzie realizowane w przerwie międzysemestralnej w terminach:
Wynagrodzenie za udział w szkoleniu podstawowym wynosi 4 560 PLN brutto
Wniosek składa się do szefa wojskowego centrum rekrutacji: Wojskowe Centrum Rekrutacji w Będzinie >>
Powołanie na szkolenie podstawowe następuje przez dostarczenie ochotnikowi karty powołania wydawanej przez Szefa Wojskowego Centrum Rekrutacji. W karcie powołania podaje się termin i miejsce stawiennictwa na szkolenie. Jeżeli nic nie stoi na przeszkodzie, student może odbyć szkolenie również w innym terminie, zgłaszając chęć odbycia takiego szkolenia w Wojskowym Centrum Rekrutacji.
MODUŁ PODOFICERSKI składający się z dwóch części:
1.
15 godz. dyd. zajęć (13 godz. teoria + 2 godz. egzamin) realizowanych na Uczelni
Kształcenie w ramach modułu trwa do końca maja danego roku kalendarzowego i kończy się egzaminem na podoficera.
2.
21 dni ćwiczeń wojskowych w Jednostce Wojskowej, Ośrodku Szkolenia lub Centrum Szkolenia.
Wynagrodzenie za udział w 21 dniach ćwiczeń wynosi 2 729,16 PLN brutto.
Kto może przystąpić do programu?
Studenci ochotnicy:
Warunki formalne przystąpienia do Programu
Aby przystąpić do szkoły Legii Akademickiej, kandydat musi spełnić kilka warunków formalnych:
Dokumenty do pobrania
FAQ
Pytanie: Czy istnieje ograniczenie wiekowe kandydatów?
Odpowiedź: Teoretycznie nie, w praktyce 18-60 lat.
Pytanie: Po ilu przepracowanych w wojsku latach przysługuje emerytura?
Odpowiedź: Po 25 latach.
Pytanie: Czy kategoria D dyskwalifikuje?
Odpowiedź: Na podstawie Wniosku w sprawie przystąpienia do realizacji ochotniczego szkolenia wojskowego w ramach Szkoły Legii Akademickiej złożonego przez kandydata, WCR kieruje go na badania kwalifikacyjne. Badania te określają/potwierdzają lub zmieniają pierwotnie przyznaną kategorię. Wszystko zależy od powodu, dla którego została przyznana posiadana przez kandydata kategoria D.
Pytanie: Posiadam kategorię A przyznaną w roku 2006. Czy to jest nadal aktualne?
Odpowiedź: Na podstawie Wniosku w sprawie przystąpienia do realizacji ochotniczego szkolenia wojskowego w ramach Szkoły Legii Akademickiej złożonego przez kandydata, WCR kieruje go na badania kwalifikacyjne. Badania te określają/potwierdzają lub zmieniają pierwotnie przyznaną kategorię.
Pytanie: W związku z zakończeniem studiów, czy jest możliwy dalszy rozwój (podoficer, oficer) mimo iż już się nie studiuje?
Odpowiedź: Tak – absolwent ma możliwość aplikowania o uczestnictwo w kolejnym etapie, maksymalnie do 3 lat od momentu przystąpienia do szkolenia podstawowego jako student.
Pytanie: Czy w ramach pierwszego etapu szkolenia, przewidziane są zajęcia z teorii na uczelni, czy dopiero przy module podoficerskim?
Odpowiedź: Począwszy od tej edycji Legii Akademickiej (2023 – VI edycja), szkolenie podstawowe to wyłącznie 28 dni ćwiczeń wojskowych realizowanych w jednostce wojskowej. W przypadku modułu podoficerskiego, przed przystąpieniem do ćwiczeń wymagane jest ukończenie części teoretycznej realizowanej przez uczelnię (13 godz. dyd. zajęć + 2 godz. dyd. egzamin).
Pytanie: Skąd można pobrać wniosek?
Odpowiedź: Wniosek można pobrać m. in. ze stron Wojskowych Centrów Rekrutacji lub podstrony WSH poświęconej programowi Legia Akademicka >>
Pytanie: Czy mogę w tym momencie przejść szkolenie WOT, a w przyszłym roku zapisać się na moduł podoficerski?
Odpowiedź: Dokładnie tak Szkoła Legii Akademickiej funkcjonuje od tego roku. Do udziału w „WOT” – szkoleniu podstawowym w formie trwających 28 dni ćwiczeń wojskowych można przystąpić w tym roku w jednym z dwóch zaplanowanych na poziomie ogólnopolskim terminów (do wyboru przez kandydata): 17.07-12.08.2023 r. lub 28.08-23.09.2023 r. W tym celu należy złożyć Wniosek aplikacyjny do najbliższego Wojskowego Centrum Rekrutacyjnego maksymalnie do 30 maja, a najlepiej do 30.04.2023 r. Po odbyciu szkolenia jw., złożeniu przysięgi wojskowej można zawnioskować o udział w szkoleniu podoficerskim, które rozpoczyna się zajęciami teoretycznymi realizowanymi przez uczelnię.
Pytanie: Czy to szkolenie zalicza praktyki studenckie?
Odpowiedź: studentom kierunku Bezpieczeństwo Narodowe TAK. W przypadku pozostałych kierunków ostateczna decyzja w tym zakresie należy do opiekunów praktyk. W WSH jesteśmy na etapie konsultacji z opiekunami kierunków w tym zakresie. Po dokonaniu wiążących uzgodnień, wszyscy studenci WSH, którzy odpowiedzą na wewnętrzną ankietę Chcę uczestniczyć w Legii Akademickiej otrzymają informację drogą mailową na adresy, które funkcjonują w systemie WSH jako przeznaczone do korespondencji. Informacja zostanie również zamieszczona na podstronie WSH dot. Legii Akademickiej.
Pytanie: Czy jest jakiś limit miejsc na moduł podoficerski i oficerski? Czy w praktyce trudno się dostać na taki moduł? Odpowiedź: Moduły podoficerski/oficerski realizowane są w 15-osobowych grupach. Liczba realizowanych grup w ramach modułu podoficerskiego w dużej mierze zależy od liczby zainteresowanych studentów, którzy mają za sobą przysięgę wojskową lub zrealizowali szkolenie podstawowe w wersji 28-dniowych ćwiczeń wojskowych. Do tej pory nie było konieczności wprowadzania limitu miejsc.
Pytanie: Czy jest termin do którego należy dostarczyć wszystkie potrzebne dokumenty, aby wziąć udział w wakacyjnym szkoleniu?
Odpowiedź: Wniosek należy złożyć do najbliższego Wojskowego Centrum Rekrutacyjnego maksymalnie do 30 maja, a najlepiej do 30.04.2023 r.
Pytanie: Czy i jak mogłabym zgłosić do programu Legii Akademickiej osobę, która studiuje na innej uczelni?
Odpowiedź: Najlepiej, by ta osoba samodzielnie złożyła Wniosek do najbliższego dla niej Wojskowego Centrum Rekrutacji, przedkładając zaświadczenie z uczelni, w której studiuje, że posiada aktualny status studenta.
Pytanie: Czy w roku 2023 są jeszcze inne terminy turnusów związanych z odbyciem 28-dniowego szkolenia wojskowego?
Odpowiedź: Wszystkie dostępne terminy szkolenia wojskowego określone na poziomie ogólnopolskim na rok 2023 to:
Pytanie: Posiadam dawno przyznaną książeczkę wojskową kat. A, jestem przeniesiona do tzw. rezerwy. Dokumenty istnieją w archiwach warszawskich. Czy są potrzebne do wglądu?
Odpowiedź: Dokumenty te nie są potrzebne do wglądu.
Stypendium dla kandydatów na żołnierzy
Program stypendialny to nowość wprowadzona Ustawą o obronie ojczyzny >>
Zakłada on wsparcie finansowe dla studentów kierunków cywilnych, których nie ma na uczelniach wojskowych, a które oferują zdobycie kwalifikacji przydatnych w wojsku, w związku z czym znajdują się w zainteresowaniu Sił Zbrojnych RP.
Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2022 r. w sprawie stypendiów dla kandydatów na żołnierzy, określa sposoby i tryb przyznawania stypendium na naukę w uczelni wyższej na kierunku zapewniającym nabycie kwalifikacji przydatnych w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej.
W związku z powyższym, Studenci następujących kierunków realizowanych przez WSH:
zainteresowani powołaniem do zawodowej służby wojskowej (m. in. przystępujący/uczestniczący w Szkole Legii Akademickiej) mogą starać się o uzyskanie stypendium przyznawanego przez Ministra Obrony Narodowej na czas trwania studiów realizowanych zgodnie z programem.
Student może wystąpić z wnioskiem o przyznanie stypendium na naukę do Szefa Centralnego Wojskowego Centrum Rekrutacji.
Wniosek składa najpóźniej do dnia 31 sierpnia roku kalendarzowego za pośrednictwem dowolnego Wojskowego Centrum Rekrutacji.
Więcej szczegółowych informacji możecie Państwo odznaleźć na stronie mojestypendium.pl lub w najbliższym Wojskowym Centrum Rekrutacji.