Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Jak tworzyć content, który dobrze pozycjonuje się w Google

Jeśli nie tworzysz treści z myślą o SEO, tracisz ogromną szansę. Jeśli osoby wyszukujące nie mogą znaleźć Twoich treści w wynikach wyszukiwania, tracisz dużą część potencjalnych odbiorców, którzy mogliby zostać przekonwertowani na klientów.

W content marketingu strategia SEO jest kluczowym elementem układanki, ponieważ jest to sposób, w jaki Twoje treści będą postrzegane w pierwszej kolejności, zwłaszcza na stronach wyników wyszukiwania (SERP).
Tworzenie treści na potrzeby SEO może pomóc Ci dotrzeć do docelowych odbiorców i popchnąć ich w kierunku punktu konwersji. Celem jest przyciągnięcie odbiorców na stronę internetową poprzez zwiększanie widoczności w wynikach wyszukiwania. Im wiesza widoczność, tym większe szanse na znalezienie Twojej witryny przez klientów.
W ramach wykładu zostaną zaprezentowane wytyczne jak tworzyć treści zgodnie z wytycznymi Google, tak aby wspomagać ich pozycjonowanie.
Wojciech Szymański - ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce.
Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takie marki jak Sephora, LG Electronics, Provident, Wolters Kluwer, Warta, GlaxoSmithKline, Tauron, Cobi, Pratt & Whitney, Max Elektro, LOT.
Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytetu Łódzkiego, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global".
Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” (2 wydania), „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

Zapisz się