UWAGA!!! PRZESUWAMY KONKURS!!!
Szanowni Państwo,
z uwagi na zbyt małą liczbę zgłoszeń, nie jesteśmy w stanie przeprowadzić konkursu
w zaplanowanym terminie. Jesteśmy zmuszeni przesunąć jego realizację do czasu, kiedy będziemy uruchamiać kolejne projekty z cyklu "Eksperci Programowania".
O nowym terminie uruchomienia Konkursu będziemy informować na naszej stronie, a tych Państwa którzy już teraz nadesłali zgłoszenia - również indywidualnie za pośrednictwem platformy oraz e-mail. Z pewnością będzie to w roku 2019 :)
Cel i przedmiot Konkursu
- Celem Konkursu jest popularyzacja wśród jego uczestników myślenia komputacyjnego, algorytmicznego, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz zachęcenie ich do korzystania w codziennej pracy/nauce z programów i narzędzi informatycznych, upowszechnianych w ramach projektów „Eksperci programowania”.
- Przedmiotem konkursu jest zaprezentowanie przez zespoły projektowe w sposób innowacyjny, kreatywny i zaskakujący odbiorców, hasła programowanie_lubię to!
Kto może wziąć udział w Konkursie?
- Udział w Konkursie mogą brać wyłącznie nauczyciele i uczniowie będący uczestnikami projektów „Eksperci programowania”, ze szkół biorących udział w projektach realizowanych w poszczególnych podregionach i gminach wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu Konkursu.
- Konkurs prowadzony jest w trzech grupach wiekowych: dla zespołów projektowych uczniów klas I, klas II i klas III.
- Zespół projektowy tworzy nauczyciel – opiekun zespołu. Jeden zespół projektowy może składać się z grupy uczniów z klas I lub klas II lub klas III, uczęszczających do tej samej szkoły podstawowej, w której nauczucielem jest jego opiekun.
Jak ma wyglądać praca konkursowa?
Praca zespołu projektowego stanowiąca kreatywne i innowacyjne zwizualizowanie/zobrazowanie/prezentację/opowieść, której motywam przewodnim będzie hasło programowanie_lubię to! może zostać zaprezentowana Organizatorowi w postaci pliku, przesłanego w postaci:
- filmu full HD trwającego nie dłużej niż 90 sekund, nagranego w formacie pliku wideo mp4,
- prezentacji multimedialnej trwającej nie dłużej niż 90 sekund, przy założeniu, że czas wyświetlania 1 slajdu to 5 – 6 sekund, nagranej w formacie pliku wideo mp4,
- prezentacji nagranej w formacie pliku PowerPoint trwającej nie dłużej niż 90 sekund, przy założeniu, że czas wyświetlania 1 slajdu to 5 – 6 sekund,
- plakatu przesłanego w formacie pliku PDF (dopuszczalny skan),
- zdjęcia przesłanego w formacie pliku JPG.
Zgłoszenie udziału
Zgłoszenia udziału w Konkursie można przesyłać do dnia 31 grudnia 2018 r. włącznie.
Nauczyciel – opiekun zespołu, zgłasza udział zespołu projektowego w Konkursie, za pośrednictwem platformy e-learningowej, dostępnej po zalogowaniu się ze strony www.eksperciprogramowania.edu.pl.
Zgłoszenie udziału w Konkursie musi zawierać:
a. w tytule wiadomości: nazwę zespołu projektowego uzupełnioną wskazaniem poziomu nauczania wczesnoszkolnego (klasa I, II lub III),
b. w treści wiadomości: dokładną nazwę i adres szkoły; imię i nazwisko nauczyciela – opiekuna; imiona i nazwiska wszystkich uczniów wchodzących w skład zespołu.
Nagrody
Za zajęcie pierwszego i drugiego miejsca w każdej grupie wiekowej I, II, III oraz w ramach nagrody specjalnej Humanitas: prezentacja zwycięskiej pracy konkursowej na konferencji kończącej realizację projektów „Eksperci programowania”, zaplanowanej na marzec 2019 r. – 7 nagród
Za zajęcie pierwszego miejsca w każdej grupie wiekowej I, II, III: mega - zestaw do nauki programowania składający się z 4 kpl. klocków Lego WeDo2.0 i 4 tabletów – 3 nagrody
Za zajęcie drugiego miejsca w każdej grupie wiekowej I, II, III: robot edukacyjny – 3 nagrody
Za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w każdej grupie wiekowej I, II, III: zestawy gadżetów programowanie_lubię to! dla członków zespołu projektowego (uczniów i nauczyciela) – 9 nagród
Nagroda specjalna - wyróżnienie Humanitas: 1-dniowy wyjazd zespołu projektowego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie – 1 nagroda
Regulamin Konkursu
Zanim przystąpicie do tworzenia zespołów projektowych - bardzo prosimy, zapoznajcie się z treścią REGULAMINU. To bardzo ważny dokument, który rozwiewa wątpliwości i układa drogę, jaką musicie przejść od stworzenia zespołu, przez zgłoszenie pracy do Konkursu, aż do momentu odbioru nagrody :)
Kontakt
Jeśli po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami nt. konkursu zamieszczonymi w Regulaminie Konkursu, na naszej stronie www, czy też Facebooku, będziecie mieć jeszcze jakieś pytania - zapraszamy do kontaktu z żywymi ;) przedstawicielami Wyższej Szkoły Humanitas - Organizatora Konkursu:
Agata Piątkowska
Koordynator projektów wewnętrznych WSH
tel.: 032 363 12 03
Krzysztof Orzechowski
Specjalista ds. e-learning WSH
tel.: 032 363 12 05
Jeśli tylko będą mogli Wam pomóc - z pewnością pomogą! :)
Logotypy do pobrania