Sosnowiecki Uniwersytet Dziecięcy powstał w styczniu 2015 roku z inicjatywy Władz Wyższej Szkoły Humanitas.
Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Prezydent Miasta Sosnowca Pan Arkadiusz Chęciński.
Organizatorem SUD jest Wyższa Szkoła Humanitas.
Nadzór merytoryczny i finansowy nad działaniami Uniwersytetu sprawuje Kanclerz Uczelni.
Co? Gdzie? Kiedy?
Co?
Sosnowiecki Uniwersytet Dziecięcy WSH to comiesięczne wykłady, konkursy, pokazy naukowe, warsztaty, eventy rodzinne, wyjazdy naukowo-dydaktyczne oraz inne ciekawe i rozwijające aktywności!
Celem działalności Uniwersytetu jest inspirowanie dzieci do poszukiwań własnych zainteresowań poprzez odkrywanie przed nimi różnorodności świata nauki, sztuki i kultury.
W czasie, gdy młodzi badacze zgłębiają tajniki wiedzy, kultury i sztuki, ich rodzice mogą wziąć udział w spotkaniach Akademii Rozwoju Rodzica Humanitas.
Wszelkie zadania organizacyjne związane z działalnością Uniwersytetu (rekrutacja, kontakt ze studentami, trenerami, organizacja aktywności itp.) leżą w rękach koleżanek zatrudnionych w zlokalizowanym w strukturze Uczelni (jednostka ogólnouczelniana) Uniwersytecie Międzypokoleniowym.
Dla kogo?
Zajęcia uniwersyteckie skierowane są do dzieci w wieku 6-12 lat, ciekawych świata i nie bojących się zadawać pytań.
Istnieje również możliwość zapisania młodszych dzieci - decyzja o możliwości udziału w zajęciach dziecka młodszego należy do rodzica/opiekuna prawnego.
Gdzie?
Sosnowiecki Uniwersytet Dziecięcy działa w siedzibie Wyższej Szkoły Humanitas zlokalizowanej w samym centrum Sosnowca, przy ul. Jana Kilińskiego 43.
To właśnie tutaj, w naszej pięknej auli im. prof. Kupisiewicza, a także nowoczesnych salach edukacyjnych i laboratoriach odbywa się większość zajęć, w których mogą uczestniczyć nasi mali studenci.
To stąd zastępy małych studentów wyruszają w różne części kraju w ramach organizowanych wyjazdów naukowo-dydaktycznych i wycieczek krajoznawczych. Piękna nasza Polska cała!
Kiedy?
Zajęcia odbywają się w cyklu roku akademickiego tj. na przełomie lat kalendarzowych - od października do czerwca, raz w miesiącu, w soboty w godzinach porannych i dopołudniowych. Harmonogramy aktualnych w danym roku akademickim wykładów, warsztatów oraz innych aktywności publikowane są w obszarze DLA STUDENTA.
Organizacja zajęć - Opłaty
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Pracujemy w oparciu o cykl roku akademickiego.
Studenci Sosnowieckiego Uniwersytetu Dziecięcego WSH zapisani na dany rok akademicki mogą wziąć udział:
- w 8 wykładach organizowanych w okresie październik - czerwiec (1 wykład w miesiącu). Wykłady są jedną z podstawowych form udziału w zajęciach Uniwersytetu w danym roku akademickim, w których udział finansuje opłata roczna dot. każdego z dwóch możliwych do wyboru planuów studiów (PS nr 1 i PS nr 2),
- w 8 warsztatach zaplanowanych i dostępnych wyłącznie dla studentów SUD odbywających zajęcia wg rocznego Planu Studiów nr 2 (PS nr 2),
- w wybranych warsztatach, wycieczkach, wyjazdach naukowo-dydaktycznych, itp. które organizowane są jako aktywności dodatkowe (płatne poza planem rocznym), na które obowiązują odrębne zapisy dokonywane w trakcie roku,
- we wszystkich aktywnościach organizowanych przez Uczelnię (konkursach, konferencjach, spotkaniach), na które pracownicy Uniwersytetu Międzypokoleniowego zapraszają studentów SUD i ich rodziców/opiekunów w trakcie roku akademickiego.
OPŁATY
Opłata roczna/wpisowa na rok akademicki 2021/2022 wynosi:
- 150 zł/os. w rocznym Planie Studiów nr 1,
- 400 zł/os. w rocznym Planie Studiów nr 2.
W przypadku posiadania Karty Dużej Rodziny, opłata roczna przy zapisie na zajęcia Uniwersyetu kolejnego dziecka podlega rabatowi w wysokości 10%!
Opłaty za uczestnictwo Studentów SUD w dodatkowych ponad wybrany roczny plan studiów warsztatach i innych aktywnościach fakultatywnych w danym roku akademickim uzgadnianie są indywidualnie dla danej formy. Informacja podawana jest razem z ogłoszeniem o rozpoczęciu naboru w strefie AKTUALNOŚCI SUD.
Wszelkie opłaty związane z udziałem dziecka w zajęciach Sosnowieckiego Uniwersytetu Dziecięcego WSH należy wnosić na konto:
Sosnowiecki Uniwersytet Dziecięcy
Wyższa Szkoła Humanitas
ul. Kilińskiego 43
41-200 Sosnowiec
Nr konta 24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
Opłaty roczne związane z procesem rekrutacji na dany rok akademicki należy uiszczać z dopiskiem:
SUD_ imię i nazwisko dziecka
Regulamin Uniwersytetu
REGULAMIN
SOSNOWIECKIEGO UNIWERSYTETU DZIECIĘCEGO
WYŻSZEJ SZKOŁY HUMANITAS
§1
Postanowienia ogólne
- Organizatorem Sonowieckiego Uniwersytetu Dziecięcego Wyższej Szkoły Humanitas (zwanej dalej Uczelnią lub Organizatorem SUD) jest Wyższa Szkoła Humanitas z siedzibą w Sosnowcu, przy ul. Jana Kilińskiego 43.
- Nadzór merytoryczny nad SUD sprawuje Kanclerz, który jest przełożonym pracowników Uniwersytetu Międzypokoleniowego (UM) - ogólnouczelnianej jednostki, której pracownicy odpowiedzialni są za wszelkie działania organizacyjne związane z działalnością SUD.
- Osobę kierującą działaniami UM, w tym SUD powołuje Kanclerz.
§2
Cele i zadania SUD
- Podstawowym celem Organizatora SUD jest poszerzanie horyzontów edukacyjnych dzieci w wieku 6-12 lat poprzez organizację różnego typu aktywności ze świata nauki, kultury i sztuki, opartych na innowacyjnych metodach kształcenia.
- Program SUD ma na celu rozwijanie dziecięcej ciekawości świata, intelektu, twórczego potencjału oraz zainspirowanie młodych ludzi do poznawania i rozwijania ich własnych zainteresowań.
- Ambicją Organizatora SUD jest wzmacnianie motywacji rodziców do świadomego i aktywnego wspierania rozwoju własnego dziecka poprzez udział w zajęciach Akademii Rozwoju Rodzica Humanitas.
- Organizator SUD proponuje Studentom SUD zajęcia edukacyjne w formie wykładów, warsztatów, wyjazdów naukowo-dydaktycznych, imprez kulturalnych i innych działań popularyzujących naukę, kulturę i sztukę.
- Pracownicy UM, do realizacji postawionych przed SUD celów, pozyskują środki finansowe z programów dofinansowywanych z funduszy europejskich, miniesterialnych programów grantowych, współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego i sponsoringu.
- Obowiązkowym działaniem SUD jest również promocja Wyższej Szkoły Humanitas jako uczelni przyjaznej studentom, oferującej bogatą i innowacyjną ofertę dydaktyczną.
§3
Studenci SUD
Studentem SUD może zostać każde dziecko w wieku 6-12 lat, którego rodzice/opiekunowie prawni:
- zaakceptują w całości postanowienia niniejszego Regulaminu,
- wypełnią obowiązki wskazane w §6 ust. 2.
§4
Organizacja
- Zajęcia SUD prowadzone są w cyklu roku akademickiego (pażdziernik - czerwiec). Rok akademicki podzielony jest na dwa semestry - zimowy i letni. Podstawową formą udziału są wykłady, organizowane średnio 1 raz w miesiącu w soboty, do południa. Czas trwania wykładu to 60 minut.
- Zajęcia organizowane dla Studentów SUD mają postać aktywności opisanych w §2 ust. 4.
- Informacje nt. oferty SUD, działań rekrutacyjnych a także harmonogramy zajęć oraz wszelkie istotne aktualności są udostępniane na podstronie strony internetowej Uczelni dot. działalności SUD.
- Streszczenia zajęć, fotografie i filmy z zajęć, transmisje on-line oraz inne treści związane z działalnością SUD, wykorzystywane są przez Uczelnię w sieci internet i znajdują się w ramach treści publikowanych na podstronie Uczelni dot. SUD.
- Uczelnia ma prawo wykorzystywać materiały wymienione w ust. 4 w celach promocyjnych we wszystkich rodzajach mediów, w szczególności w sieci internet.
- Rodzice/opiekunowie prawni Studenta SUD akceptując niniejszy Regulamin wyrażają zgodę na: A. rejestrację zajęć, w których uczestniczy ich dziecko, w postaci filmów lub zdjęć; B. ich prezentację w sieci internet; C. ich transmisję on-line.
- Komunikacja ze Studentami SUD lub ich rodzicami/opiekunami prawnymi odbywa się poprzez: A. internet - podstronę SUD, o której mowa w ust. 3; B. telefon; C. drogą mailową.
§5
Opłaty
- Udział w zajęciach SUD jest odpłatny.
- Kwota opłaty rocznej jest ustalana na poziomie zapewniającym funkcjonowanie SUD i podawana do publicznej wiadomości na podstronie www Uczelni dot. działalności SUD wraz z rozpoczęciem rekrutacji.
- W zależności od wybranego w trakcie rejestracji kandydata na Studenta SUD planu studiów, opłata roczna obejmuje udział dziecka w 8 wykładach lub 8 wykładach i 8 warsztatach.
- W trakcie roku akademickiego organizowane są również inne, dodatkowe aktywności, których opłaty ustalane są odrębnie.
- Wysokość opłat rocznych oraz opłat za udział dzieci w dodatkowych aktywnościach SUD ustala Kanclerz WSH.
- W przypadku utraty przez Studenta SUD indeksu lub dyplomu, duplikat jest wydany po uiszczeniu opłaty w wysokości 15,00 zł.
- Gdy Student SUD nie uczestniczy w zajęciach, w których jego uczestnictwo zostało zadeklarowane przez rodzica/opiekuna prawnego, opłata za nie - pomimo, iż w efekcie był na nich nieobecny - nie podlega zwrotowi.
§6
Zasady rekrutacji
- Rekrutacja Studentów SUD w danym roku akademickim prowadzona jest najczęściej od czerwca danego roku kalendarzowego do wyczerpania miejsc lub ogłoszenia zamknięcia rekrutacji. Może zdarzyć się, że jest ogłaszana w terminie późniejszym.
- Warunkiem rejestracji dziecka, a co za tym idzie możliwość udziału w zajęciach prowadzonych w ramach SUD jest: A) zgłoszenie dziecka przez rodzica lub opiekuna prawnego za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego online, dostępnego na podstronie www Uczelni dot. działalności SUD; B) zaakceptowanie Regulaminu SUD (akceptacja jest dokonywana podczas rejestracji opisanej w pkt. A); C) uiszczenie opłaty, o której mowa w §5 ust. 2 i 3.
- Niezaakceptowanie Regulaminu lub któregoś z jego zapisów przez rodziców/opiekunów prawnych kandydata na Studenta SUD, uniemożliwia przyjęcie dziecka w poczet Studentów SUD.
- Otrzymanie przez rodzica/opiekuna prawnego potwierdzenia rejestracji/zgłoszenia dziecka oraz uiszczenie opłaty rocznej w wyznaczonym terminie oznacza przyznanie dziecku statusu Studenta SUD, któremu przysługują prawa i obowiązki określone w dalszej części Regulaminu.
- Dopuszcza się możliwość zarejestrowania dziecka na zajęcia począwszy od drugiego semestru, w tym przypadku opłata wynosi 60% opłaty rocznej, o której mowa w §5 ust. 2 i 3. Student SUD otrzymuje wszystkie materiały, tak jak dzieci zarejestrowane od początku roku akademickiego.
§7
Zasady obowiązujące
Studentów i Organizatora SUD
- Każdy Student SUD otrzymuje zaproszenie do udziału zajęciach SUD pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rekrutacyjnym, o którym mowa w §6 ust. 2 pkt. A).
- Każdy Student SUD, w trakcie trwania wykładu inauguracyjnego otrzymuje Indeks SUD.
- Student SUD, który spełni warunki określone w §8 ust. 1 Regulaminu, w trakcie wykładu kończącego rok akademicki otrzymuje Dyplom SUD.
- Za udział w wykładach, warsztatach lub innych aktywnościach, Studenci otrzymują naklejki, które wklejają do indeksów - każda naklejka poświadcza obecność Studenta na danych zajęciach.
- Zgłoszenie udziału Studenta SUD w aktywnościach dodatkowych tj. spoza wybranego w trakcie rejestracji i opłaconego toku studiów, odbywa się drogą mailową. O przyjęciu na nie decyduje kolejność zgłoszeń.
- Obowiązkiem Studentów SUD jest przybycie na zajęcia na co najmniej 15 minut wcześniej i zachowywanie się zgodnie z zasadami obowiązującymi w szkole.
- Studenci SUD są zobowiązani do stosowania się do poleceń prowadzących zajęcia, organizatorów i wolontariuszy - opiekunów, pod rygorem obowiązku opuszczenia zajęć.
- Organizator SUD zobowiązuje się do zapewnienia wykładowców i trenerów prowadzących poszczególne aktywności oraz do świadczenia opieki administracyjnej podczas ich trwania.
- Odpowiedzialność za opiekę nad dzieckiem ponoszą rodzice/opiekunowie. Podczas zajęć rodzice/opiekunowie nie opuszczają budynku, w którym odbywają się zajęcia. Rodzice mogą uczestniczyć w wykładach i wybranych warsztatach oraz innych formach aktywności.
- W czasie zajęć Studenci SUD nie mogą samowolnie opuszczać sal wykładowych/warsztatowych.
- Po zakończeniu zajęć w danym dniu, Studenci SUD są odbierani przez rodziców/opiekunów prawnych z budynku, w którym odbywały się zajęcia.
- Organizator SUD nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia i wypadki, które mogą mieć miejsce w trakcie i po zakończeniu zajęć, jak również nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki po zakończeniu zajęć.
- W organizowanych w trakcie roku akademickiego wyjazdach naukowo-dydaktycznych, Studenci SUD mogą uczestniczyć wraz ze swoim rodzicem/opiekunem. Po stronie Organizatora SUD jest opieka merytoryczna - Organizator SUD zapewnienia osobę prowadzącą zajęcia.
- W przypadku zainteresowania ze strony Studentów i ich rodziców/opiekunów, organizator SUD podejmuje się również organizacji przy udziale profesjonalnej kadry pedagogicznej dodatkowych aktywności/atrakcji typu wycieczki, letniska, zimowiska, bale.
- W przypadku rażącego naruszania przez Studenta SUD zasad współżycia społecznego i norm kultury osobistej Organizator SUD zastrzega sobie prawo skreślenia dziecka z listy studentów SUD bez zwracania wniesionej przez rodzica/opiekuna prawnego opłaty.
§8
Zaliczenie roku akademickiego
- Studenci SUD, którzy w trakcie roku akademickiego będą uczestniczyli w co najmniej 4 zajęciach w semestrze, otrzymają Dyplom SUD.
- Zarówno Dyplom SUD, jak i Indeks SUD mają charakter symboliczny.
§9
Rezygnacja
- Jeżeli rodzic/opiekun prawny Studenta SUD zrezygnuje z udziału dziecka w zajęciach SUD w terminie do 30 dni od daty uiszczenia opłaty rocznej, ale przed rozpoczęciem zajęć, wniesiona opłata podlega zwrotowi.
- Rodzic/opiekun prawny Studenta SUD informuje Organizatora SUD o rezygnacji dziecka z udziału w zajęciach drogą elektroniczną na adres: sud@humanitas.edu.pl
- Zwrot opłaty na wskazane w wiadomości elektronicznej konto bankowe nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia rezygnacji.
§10
Odwołanie zajęć
- Organizator SUD ma prawo do odwołania zaplanowanych zajęć z przyczyn niezależnych od niego. Zajęcia mogą zostać odwołane, w szczególności gdy: A) wykłądowca/trener odwoła zajęcia zaplanowane do realizacji w danym terminie; B) liczba Studentów SUD, których rodzice/opiekunowie dokonali rezerwacji na zajęcia, nie przekroczy minimalnej liczby uczestników określonej w ogłoszeniu; C) na organizację/realizację zajęć nie pozwolą warunki pogodowe; D) z innych przyczyn, niezależnych od Organizatora SUD.
- Informację o odwołaniu zajęć Organizator SUD zamieszcza na podstronie www Uczelni dot. SUD w najbliższym możliwym terminie.
- W razie odwołania zajęć, Organizator SUD zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć w późniejszym terminie, z zastrzeżeniem przypadku odwołania zajęć z przyczyn losowych od niego niezależnych. W takim wypadku zajęcia nie będą powtórzone.
§11
Reklamacje
- Wnioski i zastrzeżenia dotyczące funkcjonowania SUD należy składać pocztą elektroniczną n adres: sud@humanitas.edu.pl.
- Obowiązkiem Organizatora SUD jest rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Korespondencja reklamacyjna jest przekazywana na ostatni podany przez rodzica/opiekuna prawnego Studenta SUD adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej.
- Organizator SUD zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w ust. 2 w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka przeszkody z przyczyn niezależnych od niego (awarie sprzętu, sieci internetowej itp.). Organizator SUD ponadto zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania od Studenta SUD lub jego rodzica/opiekuna prawnego dodatkowych wyjaśnień. Czas udzielania wyjaśnień przez rodzica/opiekuna prawnego Studenta SUD każdorazowo przedłuża okres rozpoznania reklamacji.
- W razie braku porozumienia - spór rozstrzygnie Sąd powszechny właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Organizatora SUD.
§12
Przetwarzanie danych osobowych
- Rodzic lub opiekun prawny zgłaszając dziecko do udziału w zajęciach SUD wypełnia formularz rekrutacyjny online znajdujący się na podstronie www Organizatora SUD dot. działalności SUD.
- Wypełniając formularz, o którym mowa w ust. 1, rodzic lub opiekun prawny wyraża tym samym zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych oraz danych osobowych dziecka przez Organizatora SUD na warunkach określonych w formularzu rekrutacyjnym i niniejszym Regulaminie.
- Organizator SUD informuje, iż administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest Wyższa Szkoła Humanitas z siedzibą w Sosnowcu, przy ul. Kilińskiego 43, 41-200 Sosnowiec, adres e-mail: iodo@humanitas.edu.pl.
- Dane zbierane są w celach związanych z działalnością Wyższej Szkoły Humanitas, której integralną częścią jest Sosnowiecki Uniwersytet Dziecięcy Uniwersytety Dziecięce oraz z organizowanymi przez Wyższą Szkołę Humanitas projektami.
- Rodzicowi/opiekunowi prawnemu Studenta SUD przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: A) przed 25 maja 2018 r. – Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych; B) po 25 maja 2018 r. – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne celem zrekrutowania dziecka oraz jego udziału w zajęciach SUD.
- W przypadku niepodania danych, działania podane w pkt. 6 nie będą możliwe do zrealizowania.
- Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres aktywności konta lub dopóty, dopóki jest to konieczne do świadczenia usług Studentowi SUD, spełnienia wymogów prawnych, rozstrzygania sporów i wykonywania umów.
- Podanie danych jest warunkiem umownym. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże zgłoszenie wniosku o usunięcie przez Organizatora SUD danych podawanych w formularzu rekrutacyjnym powoduje, iż dalsze uczestnictwo w zajęciach SUD przez Studenta jest niemożliwe i w związku z tym równoważne z rezygnacją z uczestnictwa.
- Rodzic/opiekun prawny wyraża ponadto zgodę na otrzymywanie informacji dotyczącej SUD (informacji handlowej) drogą elektroniczną, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na podany przez niego adres poczty elektronicznej.
§13
Postanowienia końcowe
- Przystępując do uczestnictwa w zajęciach SUD, Studenci SUD oraz ich rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są stosować się do wszelkich informacji zamieszczanych na podstronie www Organizatora SUD dot. działalności SUD, co jest równoznaczne z ich akceptacją.
- Przystąpienie do uczestnictwa w zajęciach SUD oznacza, iż student SUD oraz jego rodzic/opiekun prawny akceptuje również wszelkie informacje organizacyjne pojawiające się na podstronie www Organizatora SUD dot. działalności SUD.
- Wypełnienie i przesłanie przez rodzica/opiekuna prawnego Kandydata na Studenta SUD formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie znajomości treści niniejszego Regulaminu oraz jego pełną akceptację.
- Organizator SUD zastrzega sobie możliwość zmian Regulaminu, w trybie określony w przepisach wewnętrznych Uczelni.
Dołącz do nas - rekrutacja 2021/2022
Rekrutacja kandydatów na studentów SUD w roku akademickim 2021/2022 prowadzona jest w okresie październik-listopad 2021, a w razie wolnych miejsc również w trakcie roku akademickiego.
Rekrutacja odbywa się wyłącznie on-line.
Warunkiem rejestracji dziecka, a co za tym idzie umożliwienie mu dołączenia do grona Studentów Sosnowieckiego Uniwersytetu Dziecięcego Wyższej Szkoły Humanitas i udziału w zajęciach prowadzonych w jego ramach jest:
- zgłoszenie dziecka - kandydata na Studenta SUD przez jego rodzica lub opiekuna prawnego za pośrednictwem aktywnego w okresie rekrutacji formularza rekrutacyjnego online,
- zaakceptowanie zapisów Regulaminu SUD (akceptacja jest dokonywana podczas rejestracji online),
- uiszczenie opłaty w wysokości adekwatnej do wybranego planu studiów*).
*) W roku akademickim 2021/2022 obowiązują następujące opłaty roczne:
- Plan Studiów nr 1 (udział w 8 wykładach) = 150 zł/dziecko
- Plan Studiów nr 2 (udział w 8 wykładach i 8 warsztatach) = 400 zł/dziecko
W przypadku zgłoszenia kolejnych pociech (rodzeństwa) opłaty wpisowej pomniejszonej o 10%.
Opłatę należy uiścić z dopiskiem: SUD_ imię i nazwisko dziecka
Brak akcpetacji Regulaminu lub któregoś z jego zapisów przez rodziców/opiekunów prawnych kandydata na Studenta SUD, uniemożliwia jego przyjęcie w poczet Studentów SUD.
Otrzymanie przez rodzica/opiekuna prawnego potwierdzenia rejestracji/zgłoszenia dziecka oraz uiszczenie opłaty rocznej w wyznaczonym terminie oznacza przyznanie dziecku statusu Studenta SUD, któremu przysługują prawa i obowiązki określone w Regulaminie SUD.
Dopuszczalna jest możliwość zarejestrowania dziecka na zajęcia uniwersyteckie począwszy od drugiego semestru. W tym przypadku opłata wynosi 60% opłaty rocznej wg wybranego planu studiów.
W przypadku jw. prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami Uniwersytetu Międzypokoleniowego Wyższej Szkoły Humanitas w celu aktywowania odpowiedniego formularza rekrutacyjnego online.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ 2021/2022