Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Content and Social Media Marketing

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

ZADZWOŃ TERAZ lub FORMULARZ KONTAKTOWY

O kierunku

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ. 

Partnerzy:

Marketing internetowy stał się rzeczywistością, w której wiele firm musi odnaleźć się na nowo. Media społecznościowe są jednym z narzędzi z tego zakresu i bardzo ważnym kanałem komunikacyjnym pomiędzy konsumentami a przedsiębiorstwami, uczelniami czy też innymi podmiotami gospodarczymi.

Obecność oferowanych usług i produktów w Internecie jest obowiązkowa jeśli zależy nam na rozwoju biznesu. Poprzez social media możemy nie tylko pracować nad wzrostami sprzedaży, ale również możemy podnieść rozpoznawalność marki docierając do nowych użytkowników oraz wypracować zaufanie naszych klientów.

Cel studiów:

Studia podyplomowe Content and Social Media Marketing pozwalają uczestnikom nabyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Program studiów jest elastycznie dostosowywany do wymogów zmieniającego się, współczesnego rynku pracy. Dzięki temu studia te pozwalają na wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu, których wiedza jest aktualna i obowiązująca. Ze względu na rosnącą rolę social media marketingu oraz content marketingu w firmach to właśnie na te elementy zostanie położony największy nacisk. Program studiów uwzględnia także rosnąca rolę contentu w e-commerce i daje wiedzę zarówno w aspekcie tego czy content pozwala sprzedawać oraz jak content wpływa na procesy zakupowe w Internecie.

Adresaci:

Studia przeznaczone są dla pracowników działów marketingu, agencji reklamowych oraz interaktywnych, działów PR i social media, specjalistów e-commerce, specjalistów marketingu internetowego, osób, które pracują z treścią w Internecie, w tym content designerów, content menedżerów, jak również dla osób budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia podyplomowe Content and Social Media Marketing są także skierowane do  dziennikarzy chcących poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Zapraszamy również wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w obszarze marketingu internetowego.

Atuty studiów:

  • Studia przygotowują do egzaminów na: Certyfikat Google Analytics Individual Qualification, Certyfikat Google Ads,
  • Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ,
  • Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych wydawany przez firmę Ideo Force cenioną w branży usług i technologii internetowych,
  • Każdy z uczestników studiów otrzymuje zestaw startowy w  skład którego wchodzi książka współautorstwa opiekuna merytorycznego kierunku „Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści „Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański,
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych,
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków z branży internetowej.

Absolwent studiów:

  • Zyska wiedzę potrzebną do sprawnego poruszania się w obszarze mediów cyfrowych,
  • Nabędzie umiejętności tworzenia wartościowych treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej: teksty, video i grafiki,
  • Nauczy się jak kreować i efektywnie promować marki w zakresie mediów cyfrowych,
  • Zyska umiejętności tworzenia i pozycjonowania stron internetowych,
  • Pozna zasady tworzenia kampanii Google Ads,
  • Dzięki zajęciom w formie warsztatów i konwersatoriów prowadzonym przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem, a w szczególności social media oraz content marketingiem, absolwent zdobędzie praktyczną wiedzę w tym obszarze.

Metody pracy:

  • Wykłady,
  • Ćwiczenia,
  • Praca w grupach,
  • Projekty indywidualne.

 

Program

MODUŁ  I - STRATEGIA, KOMUNIKACJA I TRENDY

  • Wprowadzenie do digital marketingu
  • Trendy w social media i content marketingu
  • Strategia komunikacji marki i brandingu
  • Badania zachowań konsumenckich i mapy podróży klienta
  • Storytelling w procesie budowania marki
  • Design Thinking
  • Prawo autorskie

MODUŁ II  - WARSZTAT NARZĘDZIOWY

  • Warsztat copywritingu
  • Content w e-mail marketingu
  • Content w e-commerce
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  • Google Adwords
  • Google Analytics
  • Komunikacja w social media
  • Reklama w social media
  • Video marketing
  • Social selling
  • Użyteczność serwisów internetowych

Czas trwania studiów:

  • 2 semestry
  • 192 godziny dydaktyczne

Organizacja zajęć:

Studia podyplomowe realizowane przez AH prowadzone będą w 100%  trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom, Moodle), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie.

Warunki zaliczenia:

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych  jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów oraz zdanie egzaminu końcowego.

Dokument potwierdzający ukończenie studiów:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Kontakt:

tel.: 32 363-12-21
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl

 

Kadra dydaktyczna

Wojciech Szymański

Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce

Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takie marki jak Sephora, LG Electronics, Provident, Wolters Kluwer, Warta, GlaxoSmithKline, Tauron, Cobi, Pratt & Whitney, Max Elektro, LOT.

Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Uniwersytecie Warszawskim.

Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global".

Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” (2 wydania), „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

 

Opłaty

Atuty:
  • Niezmienne czesne
  • Brak dodatkowych opłat (np. za materiały szkoleniowe, egzaminy, egzamin końcowy)
  • Brak opłaty wakacyjnej
  • Możliwość płatności w ratach (nie powoduje zwiększenia ceny studiów)

Wariant płatności

Płatność
w 8 ratach

Płatność
w 2 ratach

Cena studiów

Cena regularna

687,50 zł

2 750 zł

5 500 zł

Absolwenci i studenci Humanitas
(20% mniej)

550 zł

2 200 zł

4 400 zł

Bonifikata terminowa 400 zł
do dnia 31.02.2024 r.  

637,50 zł 

2 550 zł 

5 100 zł*

 

 

*Najniższa cena z 30 dni 4 700 zł

Zapisz się

Etapy rekrutacji

1 . Wypełnij i wydrukuj  kwestionariusz online 

2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)

  • Wydrukowany kwestionariusz (on-line)
  • Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić do wglądu)
  • Dowód osobisty (należy przedstawić do wglądu w celu potwierdzenia tożsamości)
  • Potwierdzenie dokonania wymaganych wpłat.

3. Dokonaj opłat za studia:​
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)

  • opłata rekrutacyjna - 85 zł,

KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932

4.  Prześlij zeskanowane dokumenty e – mailem na adres: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl

Umowa finansowa jest podpisywana po zweryfikowaniu przesłanych dokumentów przez specjalistę ds. rekrutacji. Termin podpisania umowy ustalany jest maksymalnie do 7 dni od przesłania wszystkich wymaganych dokumentów lub indywidualnie.

5. Na miejscu otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne.

  • Kandydat wybiera wariant płatności oraz otrzymuje harmonogram wpłat.
  • Płatność za studia dokonywana jest na indywidualne konto. Opłata za studia może być uiszczana w ratach.
  • Cena studiów obejmuje całość kosztów, łącznie z materiałami, zaświadczeniami wydawanymi na wniosek słuchacza oraz świadectwem ukończenia studiów.

Dbając o Państwa, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

tel.: 32 363-12-27 (ZADZWOŃ TERAZ)
fax.: 
32 363-12-07
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Pokój: 009 (parter)