O kierunku
Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ.
Partnerzy:
Marketing internetowy stał się rzeczywistością, w której wiele firm musi odnaleźć się na nowo. Media społecznościowe są jednym z narzędzi z tego zakresu i bardzo ważnym kanałem komunikacyjnym pomiędzy konsumentami a przedsiębiorstwami, uczelniami czy też innymi podmiotami gospodarczymi.
Obecność oferowanych usług i produktów w Internecie jest obowiązkowa jeśli zależy nam na rozwoju biznesu. Poprzez social media możemy nie tylko pracować nad wzrostami sprzedaży, ale również możemy podnieść rozpoznawalność marki docierając do nowych użytkowników oraz wypracować zaufanie naszych klientów.
Cel studiów:
Studia podyplomowe Content and Social Media Marketing pozwalają uczestnikom nabyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Program studiów jest elastycznie dostosowywany do wymogów zmieniającego się, współczesnego rynku pracy. Dzięki temu studia te pozwalają na wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu, których wiedza jest aktualna i obowiązująca. Ze względu na rosnącą rolę social media marketingu oraz content marketingu w firmach to właśnie na te elementy zostanie położony największy nacisk. Program studiów uwzględnia także rosnąca rolę contentu w e-commerce i daje wiedzę zarówno w aspekcie tego czy content pozwala sprzedawać oraz jak content wpływa na procesy zakupowe w Internecie.
Adresaci:
Studia przeznaczone są dla pracowników działów marketingu, agencji reklamowych oraz interaktywnych, działów PR i social media, specjalistów e-commerce, specjalistów marketingu internetowego, osób, które pracują z treścią w Internecie, w tym content designerów, content menedżerów, jak również dla osób budujących własne marki w cyfrowym świecie.
Studia podyplomowe Content and Social Media Marketing są także skierowane do dziennikarzy chcących poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.
Zapraszamy również wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w obszarze marketingu internetowego.
Atuty studiów:
Absolwent studiów:
Metody pracy:
Program
MODUŁ I - STRATEGIA, KOMUNIKACJA I TRENDY
MODUŁ II - WARSZTAT NARZĘDZIOWY
Czas trwania studiów:
Organizacja zajęć:
Studia podyplomowe realizowane przez WSH prowadzone będą w 100% trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom, Moodle), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie.
Warunki zaliczenia:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów oraz zdanie egzaminu końcowego.
Dokument potwierdzający ukończenie studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Kontakt:
tel.: 32 363-12-21
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Kadra dydaktyczna
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce
Prezes Zarządu agencji e-marketingowej i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takie marki jak Sephora, LG Electronics, Provident, Wolters Kluwer, Warta, GlaxoSmithKline, Tauron, Cobi, Pratt & Whitney, Max Elektro, LOT.
Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global".
Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” (2 wydania), „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.
Opłaty
Wariant płatności |
Płatność
|
Płatność
|
Cena studiów |
Cena regularna |
625 zł |
2 500 zł |
5 000 zł |
Absolwenci i studenci Humanitas
|
500 zł |
2 000 zł |
4 000 zł |
Promocja „Im wcześniej tym lepiej”
|
500 zł |
2 000 zł |
4 000 zł |
Zapisz się
1 . Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz online
2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
4. Prześlij zeskanowane dokumenty e – mailem na adres: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Umowa finansowa jest podpisywana po zweryfikowaniu przesłanych dokumentów przez specjalistę ds. rekrutacji. Termin podpisania umowy ustalany jest maksymalnie do 7 dni od przesłania wszystkich wymaganych dokumentów lub indywidualnie.
5. Na miejscu otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne.
Dbając o Państwa, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu!
tel.: 32 363-12-27 (ZADZWOŃ TERAZ)
fax.: 32 363-12-07
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Pokój: 009 (parter)