Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Zarządzanie zakupami w nowoczesnych organizacjach


ZAPISZ SIĘ


W razie pytań zachęcamy do kontaktu:

ZADZWOŃ TERAZ   FORMULARZ KONTAKTOWY

O kierunku

Cel studiów:

Jesteś pracownikiem działu zakupów, uczysz się w praktyce, lecz pragniesz usystematyzować bądź pogłębić posiadaną wiedzę, albo skonfrontować swoją praktykę z innymi profesjonalistami?

Być może przygotowujesz się do awansu albo do roli menedżera w obszarze zakupów?

Podyplomowe studia na kierunku „Zarządzanie zakupami w nowoczesnych organizacjach” są doskonałą okazją do dalszego rozwoju twoich kompetencji, uporządkowania już posiadanej wiedzy i efektywnej wymiany doświadczeń z praktykami biznesu w oparciu o studia przypadków i warsztaty. 

Szczególny nacisk kładziemy na rozwój kompetencji przywódczych, takich jak skuteczna komunikacja, rozwój talentów, budowanie efektywnych zespołów, rozwiązywanie problemów i zarządzanie zmianą.

Celem studiów jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności zgodnych z najnowszymi standardami obowiązującymi w procesach zakupowych, skonfrontowanie własnego doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu, rozwój kompetencji niezbędnych do zarządzania obszarem zakupów

Justyna Rudowska Nowak

Opiekun merytoryczny kierunku

Adresaci:

Studia te są przeznaczone dla pracowników działu zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, jak również dla menedżerów powyższych działów, którzy zamierzają poszerzyć wiedzę oraz skonfrontować swoje doświadczenie z praktykami biznesu oraz wszystkich osób zainteresowanych rozwojem w tym obszarze.

Atuty:

  • Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu.
  • Warsztatowy charakter zajęć: nastawienie na praktyczne ćwiczenie umiejętności.
  • Możliwość poznania, w ramach określonych przedmiotów, terminologii zakupów w języku: angielskim, włoskim i francuskim

Absolwent studiów:

  • Posiada wiedzę z zakresu strategii zakupowych, funkcji i celów poszczególnych działów wchodzących w skład Łańcucha dostaw.
  • Wie jaka jest rola i znacznie zakupów w organizacji.
  • Zna wskaźniki i wie, jak mierzyć proces zakupów.     
  • Wie, jak budować efektywne organizacje i strategie zakupowe.
  • Potrafi analizować dane dla poszczególnych kategorii zakupowych, panelu dostawców, trendów rynkowych, cenowych i ekonomicznych.
  • Potrafi zastosować odpowiednie narzędzia do zarządzania ryzykiem
  •  Potrafi skutecznie współpracować z klientem wewnętrznym, zarządzać konfliktem, stresem oraz wyznaczać priorytety.
  • Posiada gotowość do przeprowadzenia zespołu przez zmianę o różnym stopniu złożoności i przewodzenia zmianom.
  • Potrafi budować długofalowe i partnerskie relacje z dostawcami z różnych obszarów kulturowych.

Metody pracy:

  • mini wykład, prezentacja,
  • gra szkoleniowa,
  • testy, kwestionariusze,
  • aktywne ćwiczenia szkoleniowe,
  • studium przypadku (case study),
  • praca w parach, grupach.

Program

Ramowy program studiów:

  • Funkcja i rozwój zakupów w organizacji
  • Tworzenie strategii zakupowych i analiza rynku dostawców
  • Zarządzanie procesem zakupu
  • Wybór dostawców
  • Jakość dostawców
  • Logistyka w organizacji
  • Aspekty prawne w zakupach
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zakupy projektowe i zarządzenie projektem w zakupach
  • Reporting w zakupach
  • Optymalizacja kosztów i tworzenie planów poprawy wyników zakupów
  • Zarządzanie relacją z dostawcami
  • Współpraca z klientem wewnętrznym
  • Psychologia zakupów i sprzedaży
  • Aspekty kulturowe w relacjach z dostawcami i interesariuszami

Czas trwania studiów:

  • 2 semestry
  • 140 godzin dydaktycznych

Organizacja zajęć: HYBRYDOWO

Zajęcia realizowane są w ciągu weekendowych zjazdów w soboty i niedziele.

Studia podyplomowe realizowane przez WSH organizowane będą w formule blended learning (hybrydowej) polegającej na łączeniu zajęć stacjonarnych (odbywających się na terenie uczelni) z zajęciami prowadzonymi w trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie.

Warunki zaliczenia:

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów.

Dokument potwierdzający ukończenie studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Kadra dydaktyczna

Agnieszka Chwastek

Absolwentka romanistyki na Uniwersytecie Śląskim. Ukończyła studia podyplomowe:

  • Zarządzanie biznesem w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej,
  • Psychologia działań menadżerskich na SWPS,
  • Coach i Trener w Wyższej Szkole Europejskiej.

Od lat 90. XX wieku związana z branżą automotive. Od ponad dwudziestu lat pracuje na stanowiskach menedżerskich w zagranicznych korporacjach działających w tej branży. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu: zasobami ludzkimi, jakością i łańcuchem dostaw.

Jako praktyk biznesu stosuje na co dzień w swojej pracy standardy i rozwiązania typowe dla dużych przedsiębiorstw przemysłu samochodowego, mierząc się również z wyzwaniami postawionymi przed współcześnie funkcjonującymi działami HR, takimi jak: cyfryzacja, różnorodność, ESG i VUCA.

W swojej obecnej roli w Grupie Valeo odpowiada za tworzenie i wdrażanie korporacyjnych programów rozwojowych dla pracowników różnych szczebli w ponad dwudziestu krajach świata. Kieruje kilkunastoosobowym, międzynarodowym zespołem trenerów i współpracuje z działem rozwoju talentów w swojej organizacji. Ponadto w zakładach Grupy Valeo prowadzi audyt wewnętrzy w obszarze HR oraz Zakupów.

Justyna Rudowska Nowak

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Zakupów

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Śląskim, Studiów Podyplomowych Coaching i Mentoring w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Szkoły Muzycznej I Stopnia oraz tłumacz przysięgły języka włoskiego i francuskiego.

Od początku kariery zawodowej związana z międzynarodowymi korporacjami z przemysłu samochodowego oraz przemysłu AGD. Karierę zawodową rozpoczęła jako tłumacz symultaniczny będący także wsparciem dla pionierskich firm międzynarodowych wkraczających na polski rynek motoryzacyjny. Kolejne kroki kariery prowadzące przez dział kontrolingu finansowego zaprowadziły ją do zakupów, gdzie zaczynając jako kupiec, przez kierownika działu obecnie pracuje na stanowisku dyrektora business unit i od przeszło 20 lat rozwija swoją pasję do budowania relacji zawodowych z dostawcami na całym świecie, tworząc i zarządzając zespołami oraz przeprowadzając je przez zmienne i różnorodne warunki rynkowe.

Aktualna pozycja zawodowa to nowe wyzwanie, którego celem jest stworzenie międzynarodowej strategii i grupy kupców oraz wprowadzenie i ujednolicenie standardów przedsiębiorstwa. Zarządza międzynarodowym zespołem. W pracy ceni dynamiczność, dzięki której praca ta nigdy nie staje się monotonna dostarczając codziennych coraz to nowych wyzwań.

Kocha taniec i kuchnię włoską, kilkanaście lat była aktywnie zaangażowana w sportowy taniec towarzyski i organizację wyjazdów na turnieje krajowe i międzynarodowe. Mówi biegle po włosku, francusku, porozumiewa się po angielsku, jest dumną mamą oraz miłośnikiem i początkującym renowatorem antyków.

 

Opłata

 

Atuty:
  • Niezmienne czesne
  • Brak dodatkowych opłat (np. za materiały szkoleniowe, egzaminy, egzamin końcowy)
  • Brak opłaty wakacyjnej
  • Możliwość płatności w 8 ratach (nie powoduje zwiększenia ceny studiów)

Wariant płatności

Cena studiów

Płatność 
8 rat

Cena regularna

5 300 zł

662,50 zł

Absolwenci i studenci Humanitas
30% mniej do 10.01.2025 r.

3 710 zł

463,75 zł

Bonifikata terminowa 1000 zł
do dnia 10.01.2025 r. 

4 800 zł

537,50 zł

 

 

 Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką 4 800 zł 

 

Zapisz się

Etapy rekrutacji

 1. Wypełnij i wydrukuj  kwestionariusz online 

2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)

  • Wydrukowany kwestionariusz (on-line)
  • Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić do wglądu)
  • Dowód osobisty (należy przedstawić do wglądu w celu potwierdzenia tożsamości podczas zapisu osobistego, nie kserować)
  • Potwierdzenie dokonania wymaganych wpłat.

3. Dokonaj opłat za studia:​
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)

  • opłata rekrutacyjna - 85 zł,

KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932

 

4. Wybierz formę podpisania umowy finansowej.

Wariant 1
Skompletowane dokumenty dostarcz osoboście do punktu rekrutacyjnego w siedzibie Akademii Humanitas w Sosnowcu

Wariant 2
Skompletowane dokumenty wyślij na adres e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl i oczekuj kontaktu od nas.
Po zweryfikowaniu dokumentacji otrzymasz od nas umowę finansową i dalsze szczegółowe informacje. 

 *W przypadku zapisu ONLINE na wybrany kierunek proszę o wysłanie skanów wymaganych dokumentów jako standardowe załączniki PDF  (zdjęcia dokumentów nie są przyjmowane do dokumentacji).

 

 

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

Punkt Rekrutacyjny
ul. Kilińskiego 43, Sosnowiec
tel. 032 - 36 - 31 - 206
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl