Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Zarządzanie zakupami w nowoczesnych organizacjach

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

ZADZWOŃ TERAZ lub FORMULARZ KONTAKTOWY

O kierunku

Cel studiów:

Jesteś pracownikiem działu zakupów, uczysz się w praktyce, lecz pragniesz usystematyzować bądź pogłębić posiadaną wiedzę, albo skonfrontować swoją praktykę z innymi profesjonalistami?

Być może przygotowujesz się do awansu albo do roli menedżera w obszarze zakupów?

Podyplomowe studia na kierunku „Zarządzanie zakupami w nowoczesnych organizacjach” są doskonałą okazją do dalszego rozwoju twoich kompetencji, uporządkowania już posiadanej wiedzy i efektywnej wymiany doświadczeń z praktykami biznesu w oparciu o studia przypadków i warsztaty. 

Szczególny nacisk kładziemy na rozwój kompetencji przywódczych, takich jak skuteczna komunikacja, rozwój talentów, budowanie efektywnych zespołów, rozwiązywanie problemów i zarządzanie zmianą.

Celem studiów jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności zgodnych z najnowszymi standardami obowiązującymi w procesach zakupowych, skonfrontowanie własnego doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu, rozwój kompetencji niezbędnych do zarządzania obszarem zakupów

Justyna Rudowska Nowak

Opiekun merytoryczny kierunku

Adresaci:

Studia te są przeznaczone dla pracowników działu zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, jak również dla menedżerów powyższych działów, którzy zamierzają poszerzyć wiedzę oraz skonfrontować swoje doświadczenie z praktykami biznesu oraz wszystkich osób zainteresowanych rozwojem w tym obszarze.

Atuty:

  • Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu.
  • Warsztatowy charakter zajęć: nastawienie na praktyczne ćwiczenie umiejętności.
  • Możliwość poznania, w ramach określonych przedmiotów, terminologii zakupów w języku: angielskim, włoskim i francuskim

Absolwent studiów:

  • Posiada wiedzę z zakresu strategii zakupowych, funkcji i celów poszczególnych działów wchodzących w skład Łańcucha dostaw.
  • Wie jaka jest rola i znacznie zakupów w organizacji.
  • Zna wskaźniki i wie, jak mierzyć proces zakupów.     
  • Wie, jak budować efektywne organizacje i strategie zakupowe.
  • Potrafi analizować dane dla poszczególnych kategorii zakupowych, panelu dostawców, trendów rynkowych, cenowych i ekonomicznych.
  • Potrafi zastosować odpowiednie narzędzia do zarządzania ryzykiem
  •  Potrafi skutecznie współpracować z klientem wewnętrznym, zarządzać konfliktem, stresem oraz wyznaczać priorytety.
  • Posiada gotowość do przeprowadzenia zespołu przez zmianę o różnym stopniu złożoności i przewodzenia zmianom.
  • Potrafi budować długofalowe i partnerskie relacje z dostawcami z różnych obszarów kulturowych.

Metody pracy:

  • mini wykład, prezentacja,
  • gra szkoleniowa,
  • testy, kwestionariusze,
  • aktywne ćwiczenia szkoleniowe,
  • studium przypadku (case study),
  • praca w parach, grupach.

Program

Ramowy program studiów:

  • Funkcja i rozwój zakupów w organizacji
  • Tworzenie strategii zakupowych i analiza rynku dostawców
  • Zarządzanie procesem zakupu
  • Wybór dostawców
  • Jakość dostawców
  • Logistyka w organizacji
  • Aspekty prawne w zakupach
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zakupy projektowe i zarządzenie projektem w zakupach
  • Reporting w zakupach
  • Optymalizacja kosztów i tworzenie planów poprawy wyników zakupów
  • Zarządzanie relacją z dostawcami
  • Współpraca z klientem wewnętrznym
  • Psychologia zakupów i sprzedaży
  • Aspekty kulturowe w relacjach z dostawcami i interesariuszami

Czas trwania studiów:

  • 2 semestry
  • 140 godzin dydaktycznych

Organizacja zajęć: HYBRYDOWO

Zajęcia realizowane są w ciągu weekendowych zjazdów w soboty i niedziele.

Studia podyplomowe realizowane przez WSH organizowane będą w formule blended learning (hybrydowej) polegającej na łączeniu zajęć stacjonarnych (odbywających się na terenie uczelni) z zajęciami prowadzonymi w trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie.

Warunki zaliczenia:

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów.

Dokument potwierdzający ukończenie studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Kadra dydaktyczna

Agnieszka Chwastek

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Zakupów i  Zasobów Ludzkich.

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Śląskim, zarządzania biznesem w Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, psychologii dla menadżerów na SWPS, kierunku Coach i Trener w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie oraz francuskiego programu dla menadżerów Cedep / INSEAD w Fontainebleau.

Od początku  lat dziewięćdziesiątych 20. wieku związana z międzynarodowymi korporacjami z przemysłu samochodowego. Od 2005 roku pracuje we francuskim koncernie Valeo. W dziale zakupów przeszła wszystkie stopnie kariery, od asystentki działu, poprzez kupca, po kierownika i dyrektora zakupów, budując i rozwijając międzynarodowe zespoły oraz współpracując z dostawcami z różnych części świata.

Od 2013 roku pracuje w dziale HR, w którym obecnie odpowiada za tworzenie i wdrażanie programów szkoleniowych zwłaszcza z obszaru kultury przedsiębiorstwa. Zarządza międzynarodowym zespołem trenerów na poziomie centralnym firmy.

W pracy w korporacji ceni różnorodność i możliwość poznawania innych kultur oraz to, że jedyną stałą jest zmiana, ponieważ nie lubi się nudzić.

Kocha podróżowanie, a dzień bez książki uważa za stracony. Jako fanka tenisa lubi spędzać czas na kortach, co prawda bardziej jako kibic niż gracz. Mówi biegle po francusku, włosku i angielsku, dogada się po hiszpańsku i rosyjsku, niemiecki nie jest jej całkiem obcy, a ostatnio zaczęła uczyć się portugalskiego.

Justyna Rudowska Nowak

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Zakupów

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Śląskim, Studiów Podyplomowych Coaching i Mentoring w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Szkoły Muzycznej I Stopnia oraz tłumacz przysięgły języka włoskiego i francuskiego.

Od początku kariery zawodowej związana z międzynarodowymi korporacjami z przemysłu samochodowego oraz przemysłu AGD. Karierę zawodową rozpoczęła jako tłumacz symultaniczny będący także wsparciem dla pionierskich firm międzynarodowych wkraczających na polski rynek motoryzacyjny. Kolejne kroki kariery prowadzące przez dział kontrolingu finansowego zaprowadziły ją do zakupów, gdzie zaczynając jako kupiec, przez kierownika działu obecnie pracuje na stanowisku dyrektora business unit i od przeszło 20 lat rozwija swoją pasję do budowania relacji zawodowych z dostawcami na całym świecie, tworząc i zarządzając zespołami oraz przeprowadzając je przez zmienne i różnorodne warunki rynkowe.

Aktualna pozycja zawodowa to nowe wyzwanie, którego celem jest stworzenie międzynarodowej strategii i grupy kupców oraz wprowadzenie i ujednolicenie standardów przedsiębiorstwa. Zarządza międzynarodowym zespołem. W pracy ceni dynamiczność, dzięki której praca ta nigdy nie staje się monotonna dostarczając codziennych coraz to nowych wyzwań.

Kocha taniec i kuchnię włoską, kilkanaście lat była aktywnie zaangażowana w sportowy taniec towarzyski i organizację wyjazdów na turnieje krajowe i międzynarodowe. Mówi biegle po włosku, francusku, porozumiewa się po angielsku, jest dumną mamą oraz miłośnikiem i początkującym renowatorem antyków.

 

Opłata

Zapisz się

Etapy rekrutacji

1 . Wypełnij i wydrukuj  kwestionariusz online 

2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)

  • Wydrukowany kwestionariusz (on-line)
  • Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić do wglądu)
  • Dowód osobisty (należy przedstawić do wglądu w celu potwierdzenia tożsamości)
  • Potwierdzenie dokonania wymaganych wpłat.

3. Dokonaj opłat za studia:​
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)

  • opłata rekrutacyjna - 85 zł,

KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932

4.  Prześlij zeskanowane dokumenty e – mailem na adres: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl

Umowa finansowa jest podpisywana po zweryfikowaniu przesłanych dokumentów przez specjalistę ds. rekrutacji. Termin podpisania umowy ustalany jest maksymalnie do 7 dni od przesłania wszystkich wymaganych dokumentów lub indywidualnie.

5. Na miejscu otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne.

  • Kandydat wybiera wariant płatności oraz otrzymuje harmonogram wpłat.
  • Płatność za studia dokonywana jest na indywidualne konto. Opłata za studia może być uiszczana w ratach.
  • Cena studiów obejmuje całość kosztów, łącznie z materiałami, zaświadczeniami wydawanymi na wniosek słuchacza oraz świadectwem ukończenia studiów.

Dbając o Państwa, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

tel.: 32 363-12-27 (ZADZWOŃ TERAZ)
fax.: 
32 363-12-07
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Pokój: 009 (parter)