Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Aktualności

Weź udział w Akademii Liderów Sprawiedliwości!

Akademia Liderów Sprawiedliwości to nowoczesna forma kształcenia przyszłych prawniczych elit. Biorąc udział w programie masz możliwość udziału w zajęciach prowadzonych przez cenionych wykładowców, praktyków i trenerów. Warsztaty z uczestnikami prowadzić będą prawnicy pracujący dla najlepszych kancelarii oraz menedżerowie zatrudnieni w największych polskich przedsiębiorstwach. Z nami będziesz trenować umiejętność autoprezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania projektami, a także poznasz niezbędne zasady savoir-vivre. Podczas spotkań z ministrami i innymi zaproszonymi gośćmi, będziesz mieć możliwość uzyskania odpowiedzi na interesujące Cię pytania.

Oprócz zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, będziesz miał okazję poznania wielu ciekawych osób oraz weźmiesz udział w indywidualnych spotkaniach z wybranym mentorem, który pomoże Ci zaplanować Twoją ścieżkę kariery.

Program obejmuje 7 weekendowych zjazdów w Warszawie lub w jej okolicach, Projekt Społeczny oraz Szkołę Letnią. Udział w Akademii jest nieodpłatny. Zapewniamy wyżywienie oraz nocleg podczas zjazdów.

Po ukończeniu programu otrzymasz od nas certyfikat. Wyróżniającym się uczestnikom zaproponujemy praktyki w instytucjach, z którymi współpracujemy. 

Akademia Liderów Sprawiedliwości to nowy program mający na celu kształcenie prawniczych elit i – mimo swojego niedawnego początku –  cieszy się dużym zainteresowaniem. Dołącz do nas wypełniając formularz zgłoszeniowy do jednego z dwóch przygotowanych przez nas Programów:

  • Sekcja Akademicka (dla studentów I-IV roku)

Wypełnij formularz zgłoszeniowy: 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e4d5a578d8de4475bd76e731f03661c8

 

  • Sekcja Absolwencka (dla studentów V roku oraz absolwentów prawa, aplikantów, asystentów sędziów, prokuratorów a także innych zawodów prawniczych)

Wypełnij formularz zgłoszeniowy: 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c0ab4c1cb2d44d03a576c5d800000b03

 

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 30 października. W Akademii mogą wziąć udział studenci i absolwenci prawa oraz innych kierunków, jeśli rozwój ich umiejętności w tym obszarze jest uzasadniony.

Więcej informacji o programie znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://akademiasprawiedliwosci.pl/

Obserwuj nasz profil na Facebooku, aby być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami dotyczącymi rekrutacji:

 https://www.facebook.com/Akademia-Liderów-Sprawiedliwości-106765938309734/

Jesienny POWER do nauki!

 

#katowice #szkolenia

Poczuj Jesienny POWER do nauki!

Mamy bezpłatne szkolenia dla Ciebie i Twoich znajomych. Nie przegap niepowtarzalnej szansy na rozwój osobisty. Wybierz szkolenie dla siebie i zgarnij stypendium za udział!

Zapisy: 578 221 331

 WRZESIEŃ:

7-17.09.2021r. -> Pracownik administracyjno-biurowy + Szkolenie komputerowe ECDL (Excel, Word)

22-30.09.2021r. -> Obsługa klienta + Social Media

 PAŹDZIERNIK:

4-14.10.2021r. -> Rejestracja medyczna + Radzenie sobie ze stresem + Szkolenie komputerowe ECDL (Excel, Word)

20-29.10.2021r. - > Podstawy księgowości

LISTOPAD:

2-10.11.2021r. -> Specjalista ds. e-marketingu + Tworzenie stron www

17-26.11.2021r. -> Kady i płace

Kto może wziąć udział?

  • osoby w wieku 18-29 lat
  • osoby mieszkające na terenie woj. śląskiego
  • osoby niepracujące
  • osoby studiujące niestacjonarnie

Za nic nie płacisz – wystarczy, że CHCESZ!

Polub nas  @mlodzi_aktywni_slask

Projekt „Młodzi aktywni! Rynek pracy czeka na Ciebie!” jest realizowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) na lata 2014-2020.

#bezplatneszkolenia #ofertypracy #pracaśląsk #pracabiurowa #socialmedia #obsługaklienta #księgowość #emarketing #ecommerce #kadry #HR #biurokarier #rozwójosobisty

 

Kreuj obraz zawodowy - zrób profesjonalne zdjęcie do CV!

 

W związku z rozpoczęciem akcji: “Kreuj obraz zawodowy. Profesjonalne Zdjęcia do CV - Bezpłatne Udostępnienie Inteligentnego Kreatora Zdjęć do CV w celu podwyższenia konkurencyjności kandydata na rynku pracy” pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, serwisy Passport-Photo.Online oraz PhotoAiD.com przygotowały bezpłatne narzędzie umożliwiające stworzenie profesjonalnego zdjęcia na potrzeby CV.

Passport Photo Online i PhotoAiD to platformy, które wykorzystując sztuczną inteligencję  pozwalają na łatwe przygotowanie fotografii dokumentowej, na przykład: zdjęcia do paszportu, wizy, dowodu osobistego czy prawa jazdy. Jednak możliwość serwisów na tym się nie kończy! Dzięki generatorowi zdjęć można również stworzyć idealną fotografię do CV.

 Zdjęcie w CV może przydać się tym, którzy właśnie myślą o zmianie pracy, ale także osobom, które po prostu chcą odświeżyć swój życiorys. Fotografia w CV ma swoje reguły i czasem niepoprawne zdjęcie może bardziej zaszkodzić niż zwiększyć szanse na znalezienie pracy. Dlatego tak istotne jest, żeby stworzyć poprawne zdjęcie biznesowe i wykreować swój profesjonalny obraz zawodowy!

 Choć restrykcyjne zasady w kwestii zdjęcia do CV – jak na przykład w przypadku zdjęć paszportowych lub do dowodu osobistego – nie istnieją to warto zwrócić uwagę na pewne standardy dotyczące zdjęć, jeżeli zależy nam na zdobyciu nowej pracy. W Passport-photo.online stworzyliśmy narzędzia ułatwiające przygotowanie profesjonalnego zdjęcia do CV, a także zdjęcia profilowego do serwisów kariery typu LinkedIn - mówi Tomasz Młodzki

 Kiedy aplikujemy o pracę, w której wymagany jest kontakt z klientem to smutne, czarno-białe zdjęcie nie będzie się dobrze prezentować. Ważne, aby wyglądać pogodnie i schludnie. Warto delikatnie się uśmiechać. Na zdjęciach do CV jest to jak najbardziej wskazane, w odróżnieniu do zdjęć do oficjalnych dokumentów, gdzie uśmiech zwykle jest zabroniony. Badania dowodzą, że wybierając spośród dwóch identycznych twarzy, które różnią się jedynie wyrazem, ludzie preferują twarz uśmiechniętą.

 W Polsce zdjęcia w CV są bardzo popularne, co wiąże się z tym, że czasami pracodawcy odrzucają CV bez fotografii. Z czego to wynika? Rekruterzy przeglądają setki aplikacji dziennie. Zdarza się, że często CV zostaje odrzucane tylko dlatego, że wizualnie nie przykuwa uwagi.

 Poszukiwanie pracy często odbywa się online. Na wielu portalach istnieje opcja dodania zdjęcia profilowego, które jest widoczne dla pracodawców i rekruterów. Warto skorzystać z tej możliwości i dodać właściwe zdjęcie, na przykład na portal LinkedIn. Samo zdjęcie na LinkedIn czy w innej witrynie to już swego rodzaju Twoja marka osobista. Warto wziąć to pod uwagę przy kreowaniu swojej biznesowej tożsamości.

 Według danych platformy LinkedIn, profile bez zdjęć są otwierane rzadziej, a zaproszenia od osób bez zdjęć nie są akceptowane przez 93% użytkowników! Czy to wystarczy byś spróbował wykonać właściwe zdjęcie biznesowe?

 Warto skorzystać z akcji, która została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii. Bezpłatne korzystanie z kreatora zdjęć można zacząć już od 1 czerwca 2021 roku, a zakończenie akcji przewidziane jest na 30 września 2021 roku. Kreator jest dostępny na poniższych stronach:

 Kreator zdjęcia do LinkedIn:

https://passport-photo.online/pl/zdjecie-linkedin

 Kreator zdjęcia do CV:

https://passport-photo.online/pl/zdjecia-do-cv

Bezpłatne szkolenia na wakacje!

MŁODZI AKTYWNI
! RYNEK PRACY CZEKA NA
Rynek pracy się zmienia
zmień się razem z nami!
Rynek pracy na nowo się otworzył! Dużo osób podczas pandemii COVID-19, musiało się przebranżowić lub wciąż zastanawia się nad podjęciem takiej decyzji. Najbardziej odczuli to pracodawcy i młodzi ludzie pracujący w branży gastronomicznej i eventowej. Aby sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku pracy, ruszyliśmy z projektem „Młodzi aktywni! Rynek pracy czeka na Ciebie!”. W swoich działaniach skupiamy się na kompleksowej, profesjonalnej pomocy poprzez aktywizację osób, które potrzebują nabyć nowe kwalifikacje zawodowe, kompetencje i poznać ciekawe branże. W oparciu o certyfikowane szkolenia oraz pośrednictwo pracy można zwiększyć swoje szanse na rynku pracy. Doradcy zawodowi czy coachowie, z którymi współpracujemy, pomogą w wytyczeniu indywidualnej ścieżki rozwoju. Wszystko odbywa się bezpłatnie w ramach współpracy z Unią Europejską i Europejskiego Funduszu Społecznego. Rusz się! Rynek pracy czeka na Ciebie!


Projekt ma na celu niesienie pomocy młodym, niepracującym osobom w znalezieniu pracy. W jaki sposób niesiemy pomoc?

1. Doszkalamy w zakresie najbardziej potrzebnych zawodów na obecnym rynku pracy w województwie śląskim.
2. Udzielamy kompleksowego doradztwa zawodowego, pośrednictwa pracy coachingu.
3. Z nami Uczestnicy/czki dowiadują się jakie mają predyspozycje zawodowe, marzenia i jak je osiągnąć.
4. Uczymy jak i gdzie szukać pracy, jakie są trendy w pisaniu CV, listu motywacyjnego i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Ponadto nasi Uczestnicy/czki otrzymują stypendium szkoleniowe oraz certyfikaty zawodowe, które pomoże im finansowo w rozwoju osobistym A to wszystko odbywa się za darmo w centrum Katowic, ul. Kopernika 4/7.

Kto może wziąć udział w projekcie?

1. osoby bez pracy

2. w wieku 18-29 lat

3. osoby nieszkolące się, nieuczące

Jak się zapisać? Telefonicznie, mailowo lub ze strony internetowej: Kontakt: e-mail: projekt@europahouse.eu, tel. 578 221 331, https://mlodziaktywni.europahouse.pl.

WyGoogluj sobie staż!

 WyGoogluj sobie Staż w Agencji SEO!

 Trwa konkurs o staż, organizowany przez Agencję AFTERWEB. Udział w konkursie mogą wziąć licealiści i studenci, którzy dobrze odnajdują się w internetowym świecie. Do wygrania jest 3-miesięczny płatny staż stacjonarny (we Wrocławiu lub Wałbrzychu) albo online. Zwycięzcy sami zadecydują o formie odbycia stażu oraz wybiorą dział, w którym chcą zdobywać doświadczenie zawodowe. Otrzymają też wynagrodzenie w wysokości 3000 zł oraz szansę na stałe zatrudnienie.
Żeby wygrać, należy:

  • przygotować pracę konkursową pt. "Moja wizja Google za 50 lat",
  • wejść na stronę organizatora, kliknąć w znak /Konkurs Staż/ i odpowiedzieć na 6 pytań sprawdzających umiejętności googlowania,
  • przesłać odpowiedzi wraz z pracą konkursową, korzystając z gotowego formularza.

Czas trwania konkursu: 15.10 – 15.12.2019 r. Wyłonienie Zwycięzców: 06.01.2020 r.
Regulamin konkursu: https://afterweb.pl/regulamin-konkursu-wygoogluj-sobie-staz.pdf

Wykaż się !!!

 

Konkurs na najciekawszą pracę dyplomową

W tym roku organizujemy jubileuszową X edycję Konkursu  o Nagrodę Prezydenta Dąbrowy Górniczej.  Zgłoszenia udziału w Konkursie przyjmowane będą do 18 października br. Podobnie, jak w poprzednich edycjach konkursu, czekamy na  prace dyplomowe: magisterskie, inżynierskie i licencjackie, których temat związany jest z rewitalizacją lub szeroko traktowanym rozwojem miasta. Wszystkie zgłoszenia oceni komisja konkursowa. Laureaci otrzymają nagrody pieniężne. Zwycięzca w grupie autorów prac magisterskich otrzyma 5 tys. złotych, zaś autor wyróżniającej się pracy inżynierskiej czy licencjackiej  3 tys. zł.

Regulamin oraz formularz zgłoszenia udziału w konkursie zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowy Górniczej:  www.dabrowa-gornicza.pl  Dodatkowe informacje nt. konkursu uzyskać można w Biurze Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Osoba do kontaktu:  Aneta Nowak tel.: 32 295 68 85, e-mail: aanowak@dabrowa-gornicza.pl   

 

Konkurs CANBRIDGE

Chcesz sprawdzić się jako Project Manager? Zapraszamy do udziału w konkursie na najciekawszy projekt promujący recykling aluminiowej puszki po napojach.

 Wyślij nam swoją propozycję/prezentację/plan projektu przyjmując w założeniach: czas realizacji – maj 2018, grupa docelowa – studenci, budżet – 1000 zł (do kosztów w budżecie można zaliczyć zakup materiałów, usług oraz podróży). Im ciekawszy i dokładniejszy plan oraz im większy zasięg projektu  tym większe macie szansę na wygraną!

 Wybierzemy 4 najciekawsze projekty i pomożemy w ich realizacji. Wspólnie dopracujemy szczegóły projektu, pokryjemy koszty i zapłacimy Ci za jego realizację  500 zł. Za najlepiej zrealizowany projekt zapłacimy podwójnie! Możecie również liczyć na nasze referencje.

 Zgłoszenia w formie prezentacji prosimy wysyłać do 8 kwietnia 2018 r. na adres: ecc@recal.pl

 Zacznij swoją drogę do sukcesu już dziś!

Regulamin

 

Projekt Biznes z Agora Bytom!

Kierunek Biznes – konkurs na pomysł biznesowy!

Pokaż nam swój pomysł na biznes, a pomożemy Ci go zrealizować w Agorze Bytom – tak w skrócie można opisać cały zamysł.

Zasady są bardzo proste. Jeśli masz ciekawy pomysł,  przedstaw go nam specjalnym formularzu zgłoszeniowym. Następnie jury oceni zgłoszenia, wybierze 3 finalistów, a autor inicjatywy z największym potencjałem otrzyma pakiet atrakcyjnych nagród. Do wygrania są trzy miesiące bezpłatnego wynajmu lokalu lub stoiska w Agorze Bytom, pomoc merytoryczna Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, profesjonalne wsparcie marketingowe i PR-owe.

Zgłoszenia można dostarczać do 31 marca 2017 roku. Następnie jury się nad nimi pochyli i już 8 kwietnia ogłosi, kto przechodzi do finału…

…a ten odbędzie się już 12 kwietnia w centrum rozrywki Pin-Up (Agora Bytom)! 3 finalistów obroni swoje pomysły przed pytaniami Jury. Tego dnia poznamy również zwycięzcę konkursu.

Wszystkie szczegóły, regulamin oraz formularz zapisów dostępne są na stronie https://agorabytom.pl/ Nie ma co czekać – trzeba wysyłać zgłoszenie!

 

 

Zaproszenie na praktyki do „Dziennika Zachodniego”

Uwaga Studenci! Dział Marketingu „Dziennika Zachodniego” poszukuje praktykantów. To idealna okazja, aby zaliczyć praktyki studenckie w redakcji jednego z największych i najważniejszych mediów regionalnych.

Jeżeli jesteś osobą ambitną, kreatywną, z inicjatywą i chcesz zdobyć cenne doświadczenie, zgłoś się na wakacyjną praktykę w marketingu „Dziennika Zachodniego”. Wyślij na adres email: pawel.kucieba@polskapress.pl swoje CV, podając w tytule wiadomości: „Praktyka”.

Po otrzymaniu wiadomości pracownicy Działu Marketingu skontaktują się z wybranymi kandydatami w celu omówienia szczegółów współpracy.

 



Kariera na start zaprasza na darmowe szkolenia!