Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Aktualności

09/03/2020

Kampania promocyjna WSH jedną z najlepszych w Polsce

365 dni ciężkiej pracy, 109 prac zgłoszonych przez 45 uczelni, 7 kategorii ocenianych przez 9 niezależnych jurorów. Tak w liczbach przedstawia się Genius Universitatis 2020 – największy konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni w Polsce. W gronie laureatów tegorocznej edycji jako jedyna  niepubliczna uczelnia ze Śląska znalazła się Wyższa Szkoła Humanitas doceniona za kampanię w mediach społecznościowych. Nagrody zostały wręczone podczas  XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2020 odbywającego się w Pałacu Kultury i Nauki dnia 6 marca 2020 r.

- Jesteśmy dumni, że jury doceniło pracę włożoną w stworzenie tego projektu. Kampania przeprowadzona w mediach społecznościowych z udziałem brand hero – Pana Humana była naturalną konsekwencją stworzenia nowej strategii marketingowej i komunikacyjnej oraz identyfikacji wizualnej uczelni. Dzięki temu, że przeprowadzone działania były przemyślane i dobrze zaplanowane kampania szybko przyniosła oczekiwane efekty. To niewątpliwy sukces całego zespołu oraz motywacja do dalszej pracy w kolejnych latach – podkreśla Katarzyna Romaniec, kierownik działu promocji WSH.

Ostatecznie, Wyższa Szkoła Humanitas zajęła 3 miejsce w kategorii „kampania w mediach społecznościowych” ustępując pola tylko Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie oraz Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie.

Genius Universitatis organizowany jest przez Portal edukacyjny Perspektywy nieprzerwalnie od 2012 roku. Konkurs ma charakter otwarty – mogą w nim brać udział wszystkie polskie uczelnie. Oceniając nadesłane projekty jury bierze pod uwagę m.in. nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni oraz umiejętny dobór narzędzi. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Akademia DIMAQ. Konkurs odbywa się pod patronatem medialnym czasopisma Sprawny Marketing oraz portali: Marketing przy kawie i Nowy Marketing.