O kierunku
CEL STUDIÓW:
Celem studiów podyplomowych „Sztuczna Inteligencja w Biznesie” jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu implementacji technologii sztucznej inteligencji (AI) w różnych aspektach działalności biznesowej. Program ma na celu przygotowanie specjalistów zdolnych do analizy danych, automatyzacji procesów oraz optymalizacji decyzji biznesowych przy użyciu nowoczesnych narzędzi AI.
Ukończenie tego kierunku pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności w zakresie stosowania AI, co przekłada się na możliwość przeprowadzania skutecznych transformacji cyfrowych w organizacjach. Absolwenci będą mogli nie tylko efektywnie zarządzać projektami związanymi z AI, ale również analizować i interpretować dane w sposób, który przyniesie realne korzyści biznesowe.
ADRESACI:
Studia przeznaczone są dla:
ATUTY:
ABSOLWENT STUDIÓW:
FORMY PRACY:
Program
PROGRAM STUDIÓW:
Moduł 1: Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji w Biznesie
Moduł 2: Prawne i Etyczne Aspekty Sztucznej Inteligencji
Moduł 3: Cyberbezpieczeństwo i AI
Moduł 4: Społeczne i Psychologiczne Aspekty Relacji Człowiek-Maszyna
Moduł 5: Zarządzanie Danymi i Data Science w Biznesie
Moduł 6: AI w Marketingu i Sprzedaży
Moduł 7: AI w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi
Moduł 8: No-Code i Automatyzacja Procesów Biznesowych
Moduł 9: Nowe Technologie i Innowacje w AI
Moduł 10: Wykorzystanie AI w Procesach Badawczych i Wywiadzie Gospodarczym
Moduł 11: GenAI
Moduł 12: Integracja AI i zrównoważonego rozwoju w strategiach biznesowych
CZAS TRWANIA STUDIÓW:
ORGANIZACJA STUDIÓW:
Zajęcia realizowane są w ciągu weekendowych zjazdów w soboty i niedziele. Studia podyplomowe realizowane przez AH organizowane będą w trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie.
DATY ZNAZDÓW: Terminy zjazdów zostaną udostępnione w terminie późniejszym
WARUNKI ZALICZENIA:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów oraz zdanie egzaminu końcowego.
DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY UKOŃCZENIE STUDIÓW:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
KONTAKT:
tel.: 32 363-12-21 (ZADZWOŃ TERAZ)
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Kadra dydaktyczna
Związany z technologiami IT od samego początku kariery zawodowej, cały czas aktywny w biznesie, ewangelista sztucznej inteligencji i security. Product Marketing Director w londyńskiej firmie AI, IntelexVision.
Ukończył: Elektronikę i Telekomunikację na Politechnice Wrocławskiej, MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu w Minnesocie, swoją pracę doktorską z zastosowania sztucznej inteligencji w klasyfikacji sygnałów migotania przedsionków sercaobronił na Politechnice Śląskiej.
Współpracuje z RMIT University (Royal Melbourne Institute of Technology), Melbourne, Australia, prowadził wykłady dla Uniwersytetu w Seulu, Korea. Obecnie wykładowca przedmiotów zawodowych na kierunku Informatyka na Akademii Humanitas w Sosnowcu, związanych ze sztuczną inteligencją oraz architekturą systemów komputerowych.
Pasjonat nowych trendów rynkowych w dziedzinie high-tech, a szczególnie sztucznej inteligencji, connectivity i przetwarzania brzegowego; zawodowo związany z zastosowaniem AI w systemach bezpieczeństwa w projektach safecity i w infrastrukturze krytycznej, konsultant i współpracownik startupów AI operujących na rynku globalnym.
Naukowo i z pasji uczestniczy w interdyscyplinarnych badaniach nad zastosowaniem zaawansowanej analizy danych (w tym sztucznej inteligencji) w modelowaniu, poznawaniu i predykcji mechanizmów komórkowych w badaniach wpływu substancji naturalnych na komórki nowotworowe. Współautor publikacji w czasopismach o wysokim stopniu oddziaływania.
Ukończył Zarządzanie Menedżerskie w Akademii WSB oraz podyplomowe studia Big Data i Data Science w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego. Uzyskał tytuł doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, broniąc pracę oceniającą skuteczność automatyzacji komunikacji marketingowej.
Jest wykładowcą akademickim na Akademii Górnośląskiej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach oraz Akademii Humanitas w Sosnowcu. Zajmuje się prowadzeniem zajęć z zakresu zarządzania, marketingu, digital marketingu i e-commerce. Zainteresowania badawcze koncentruje wokół nowych technologii w marketingu, automatyzacji procesów marketingowych oraz zaawansowanej analizy danych.
Zawodowo związany jest z firmą x-kom, gdzie pełni funkcję Senior Trade Marketing Managera, co pozwala mu opracowywać i realizować kampanie marketingowe na rzecz globalnych marek producentów elektroniki użytkowej oraz rozwijać pasję związaną z nowymi technologiami.
Pasjonuje się nowymi technologiami, digital marketingiem, e-commerce oraz analizą danych. Jego praca zawodowa i naukowa koncentruje się zatem na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w tych dziedzinach.
Założyciel i CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) - Kreatywnej Agencji Digital Marketingu czerpiącej z japońskich filozofii i strategii budowania biznesu.
Agencja łączy tradycję i nowoczesność, poprzez wykorzystanie sprawdzonych rozwiązań, działań w oparciu o AI (Sztuczną inteligencję), Machine Learning (nauczanie maszynowe) oraz badania naukowe.
Zawodowo i z pasji tworzy w Internecie, jest entuzjastą rozwoju sztucznej inteligencji i współpracy na linii człowiek - AI. Posiada tytuł magistra zarządzania, reklamy i kreowania wizerunku.
Jest doktorantem dziedziny nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Temat jego pracy doktorskiej jest związany ze sztuczną inteligencją i digital marketingiem. Skończył również dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz teleinformatykę.
Marketingiem internetowym zajmuje się od 2006 roku. Zaczął od stron internetowych, które tworzył w technologii NoCode. Pracował również w radiach internetowych. Ukończył Naukową Akademię Biznesu. Jest zwolennikiem japońskiej filozofii Kaizen i miłośnikiem rozwoju w małych krokach.
W pracy kieruje się również Ikigai, Kintsugi, Ichigo Ichie oraz Kaikaku. Posiada certyfikaty Partnera Google, Edrone, Microsoft Advertising, Getresponse oraz Allegro.
Zdobył odznaki ewaluacji Linkedin: Google Ads, Google Analytics, SEO i optymalizacja wyszukiwarek internetowych oraz Trenera LinkedIn. Jest członkiem GRAI - Grupy Roboczej ds Sztucznej Inteligencji oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w dwóch Komitetach Technicznych: Terminologii Informatycznej, Kodowania Informacji i Techniki Biurowej oraz Sztucznej Inteligencji. Interesuje go rozwój osobisty, uwielbia ludzi z pasją. Jest szczęśliwym, zakochanym mężem i kocim tatą dwóch pięknych kotów. Prowadz podcasty Rozmowy Nieznane, Ai to AI, HiMizu.
Przez ponad 13 lat był redaktorem naczelnym i twórcą portalu AGWinfo.pl Uwielbia podróże, kino, muzykę i dobrą kuchnię (najbardziej Ramen). Masowo chłonie szeroko pojętą kulturę i popkulturę. Od zawsze pasjonuje go Japonia. Lubi być Geekiem i Gadżeciarzem. Kibicuje Realowi Madryt.
https://www.linkedin.com/in/krystian-kruk-pl/
Założycielka firmy doradczej HUMANTRA HR Business Partner, adiunkt w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości w Akademii Humanitas oraz dyrektor HR w agencji marketingowej Bringmore advertising.
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Śląskiej, gdzie również obroniła pracę doktorską pt. "Proces samodoskonalenia menedżerów a przywództwo organizacyjne w praktyce". Jest dyplomowanym trenerem biznesu, ukończyła Akademię Trenerów Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito).
Od ponad 20 lat wspiera organizacje w optymalizacji procesów HR, z myślą o najnowszych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach. Jej doświadczenie obejmuje:
Jej współpraca z klientami z różnych sektorów gospodarki, zarówno publicznego, jak i komercyjnego, skłoniła ją do intensywnych poszukiwań i badań nad nowoczesnymi narzędziami wspierającymi procesy pracy, zwłaszcza z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Z pasją śledzi najnowsze trendy technologiczne, nieustannie doskonaląc swoją wiedzę i umiejętności. Jest cenionym ekspertem, który swoją głęboką wiedzą i doświadczeniem inspiruje organizacje do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, podnoszących efektywność operacyjną.
Aktywnie popularyzuje tematykę HR, przywództwa i kultury organizacyjnej poprzez media społecznościowe, konferencje, publikacje oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla firm, warsztatów i wykładów dla studentów.
Autorka 5 książek i ponad 80 artykułów naukowych i branżowych. Opracowała liczne scenariusze e-learningowe, badania fokusowe z zakresu innowacji marketingowych, programy edukacyjne oraz kilkanaście programów sesji Assessment Center/Development Center.
Od 20 lat jest wykładowcą akademickim. Prowadziła zajęcia m.in. na Politechnice Śląskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Od ponad 16 lat wykłada na Akademii Humanitas, gdzie prowadzi studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. W latach 2017-2023 pełniła funkcję egzaminatora tego kierunku.
Laureatka trzech nagród Rektora Politechniki Śląskiej za działalność naukową i dydaktyczną oraz jednej nagrody Rektora Akademii Humanitas i tytułu Wykładowcy Roku 2020.
Jako trener realizuje szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych i menedżerskich: skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii zarządzania oraz zarządzania zasobami ludzkimi z wykorzystaniem narzędzi AI. Łącznie zrealizowała ponad 3000 godzin szkoleniowych.
Uczestniczy w interdyscyplinarnych badaniach nad zastosowaniem AI i potrzebą rozwoju kompetencji cyfrowych. Jest członkiem krajowych i międzynarodowych zespołów badawczych, ostatnio zaangażowana w projekt badawczy NAWA dotyczący kultury organizacyjnej, przywództwa i efektywnej pracy zdalnej.
Jest specjalistą ds. sztucznej inteligencji (AI) w firmie Kaizen Ads. Jest także redaktorem prowadzącym magazynu hAI Magazine wydawanym przez CampusAI Poland. W swojej pracy zajmuje się popularyzacją i wdrażaniem technologii AI w różnych aspektach marketingu cyfrowego. Jego doświadczenie obejmuje zarówno praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji, jak i edukację w tej dziedzinie.
Jest również znany ze swojej działalności edukacyjnej, gdzie tłumaczy zawiłości sztucznej inteligencji w prosty i przystępny sposób (wielokrotny gość audycji radiowej „Radiowe AI” w Radiu Gdańsk). Regularnie publikuje artykuły oraz występuje w podcastach związanych z tematyką AI, takich jak Ai to AI (愛とAI).
Wykształcenie: muzyk instrumentalista ze specjalizacją perkusja i instrumenty perkusyjne, kursy Google.
Doświadczenie zawodowe:
Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami, restrukturyzacji oraz optymalizacji procesów biznesowych. Specjalizuje się w technologii no-code, która pozwala na automatyzację procesów biznesowych bez konieczności pisania kodu.
Wykształcenie
Ukończyłem Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu, gdzie uzyskałem tytuł licencjata na kierunku zarządzanie i marketing, ze specjalizacją marketing. Moja praca dyplomowa była poświęcona marketingowej orientacji firm farmaceutycznych na rynku.
Doświadczenie zawodowe
Jestem Automation & AI Specialist w firmie Kaizen Ads sp. z o.o., gdzie z sukcesami usprawniamy oraz automatyzujemy procesy klientów, wykorzystując najnowocześniejsze osiągnięcia z dziedziny Sztucznej Inteligencji i rozwiązań no-code/low-code
Od 2021 roku jestem współwłaścicielem firmy MOTZNY Projekt sp. z o.o. w Warszawie, gdzie świadczę usługi doradcze z zakresu zarządzania projektami i optymalizacji procesów biznesowych. Moje obowiązki obejmują nadzorowanie prac projektowych, koordynowanie procesów inwestycyjnych a także automatyzacja procesów.
W latach 2019-2021 byłem współwłaścicielem firmy MOTZNY sp. z o.o., gdzie zarządzałem projektami z zakresu konsultingu biznesowego i rozwijania strategii firmy. Wcześniej, w latach 2011-2018, prowadziłem firmę Motiveglass sp. z o.o., specjalizującą się w usługach konsultingowych. Zarządzanie dużymi projektami i zespołami pozwoliło mi zdobyć cenne doświadczenie w optymalizacji procesów i restrukturyzacji.
Moje kluczowe osiągnięcia zawodowe to m.in.:
Pracując w firmie Impact Management sp. z o.o., zdobyłem doświadczenie w konsultingu oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw. Moje projekty obejmowały:
Umiejętności technologiczne
Moje umiejętności obejmują zaawansowane stosowanie technologii takich jak:
COO Agencji Kaizen Ads. Od 12 lat pracuje w branży e-commerce. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii promocyjnych w Google Ads oraz automatyzacjach marketingu. W swojej codziennej pracy stawiam na edukację klientów, która pozwala na zwiększanie świadomości użytkowników e-commerce. Staram się wykorzystywać wiedzę, którą zdobyłem na przestrzeni tych lat i łączyć ją ze sztuczną inteligencją tak aby dostarczyć jak najlepsze i jak najskuteczniejsze działania dla klientów agencji Kaizen Ads.
Posiadam certyfikaty Partnera Google, Edrone, Microsoft Advertising.
Interesuję się nowym technologiami, e-commerce oraz koszykówką.
Od 20 lat tworzy dla organizacji biznesu dedykowane programy kompetencji miękkich, kampanie bezpieczeństwa Health&Safe. Od 2001 roku bada narzędziami psychometrycznymi: style ludzkich zachowań, procesy motywacji wewnętrznej oraz odporności psychicznej managerów. Od wielu lat projektuje narzędzia dydaktyczne i gry szkoleniowe podnoszące jakość kształcenia i transfer wiedzy. Właścicielka specjalistycznej firmy szkoleniowej z sektora ochrony zdrowia i kultury bezpiecznych zachowań. Posiada prawa ochronne do znaku brainologia.
Marzena Grochowska:
Dodatkowo:
Opłaty
Wariant płatności |
Cena studiów |
Płatność
|
Cena regularna |
6 000 zł |
750 zł |
Absolwenci i studenci Humanitas
|
4 200 zł |
525 zł |
Bonifikata terminowa 1000 zł
|
5 000 zł |
625 zł |
Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką 5 000 zł
Rekrutacja
Etapy rekrutacji
1. Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz on-line
2. Skompletuj następujące dokumenty:
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
opłata rekrutacyjna - 85 zł,
KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
4. Wybierz formę podpisania umowy finansowej.
Wariant 1
Skompletowane dokumenty dostarcz osobiście do punktu rekrutacyjnego w siedzibie Akademii Humanitas w Sosnowcu
Wariant 2
Skompletowane dokumenty wyślij na adres e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl i oczekuj kontaktu od nas.
Po zweryfikowaniu dokumentacji otrzymasz od nas umowę finansową i dalsze szczegółowe informacje.
*W przypadku zapisu ONLINE na wybrany kierunek proszę o wysłanie skanów wymaganych dokumentów jako standardowe załączniki PDF (zdjęcia dokumentów nie są przyjmowane do dokumentacji).
W razie pytań zachęcamy do kontaktu!
Punkt Rekrutacyjny
ul. Kilińskiego 43, Sosnowiec
tel. 032 - 36 - 31 - 206
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl