O kierunku
Akademia menedżera jest konceptem kompleksowego rozwoju kompetencji menedżerskich odpowiadającym na wyzwania, z jakimi spotykają się współcześni liderzy w turbulentnym i zmiennym środowisku pracy. Program zajęć składa się z trzech modułów, w ramach których uczestnicy w sposób aktywny rozwijać będą swoją wiedzę, umiejętności i postawy w obszarze efektywności osobistej, zespołowej i operacyjnej.
Efektywność osobista to pierwszy krok do sprawnego zarządzania podległym kapitałem ludzkim i sprawczości biznesowej. Moduł I Akademii Menedżera to kompleksowy trening rozwoju osobistych zasobów w obszarach budowania siły i odporności psychicznej, budowania marki i autorytetu lidera, autoprezentacji oraz kompetencji w zakresie mentoringu i coachingu czy etykiety i savoir-vivre w biznesie. Dodatkowo w ramach wstępnej diagnozy kompetencji menedżerskich uczestnicy wezmą udział w sesji Development Center, zyskując informację o swoich mocnych stronach oraz obszarach, w których mogą się rozwijać.
Moduł II to odpowiedź na wyzwania, jakie stoją przed menedżerem w kontekście pracy zespołowej. Ta część poświęcona jest kształtowaniu umiejętności tworzenia więzi zespołowych, budowania zaufania, zaangażowania i współodpowiedzialności. Znajomość potencjału swojego i członków zespołu, umiejętność zarządzania nim i relacjami – to kolejne ważne kroki na drodze do sukcesu w biznesie. W ramach modułu uczestnicy dokonają diagnozy swojego stylu zachowań metodą MaxieDISC®. Poznają różne style zachowań, dowiedzą się jak wpływają one na komunikację, motywację, budowanie relacji, efektywność pracy zespołu i organizacji. Zapoznają się również ze sposobami efektywnego prowadzenia spotkań grupowych oraz kreatywnych technik w pracy zespołowej.
Sprawność w zakresie realizacji zadań menedżera, planowanie, wyznaczanie celów, delegowanie, monitoring i ewaluacja, praca z informacją zwrotną, zarządzanie zmianą, konfliktem czy różnorodnością pokoleniową to kolejne czynniki, które wpływają na skuteczność i efektywność procesów zarządzania zasobami w organizacji i realizacji celów biznesowych. Jaki styl zarządzania preferuję? Jaki będzie najlepszy? W jakich okolicznościach? Dzięki Modułowi III Akademii Menedżera uczestnicy będą mogli kształtować swoje umiejętności w tym zakresie.
Program
Przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych – warsztat diagnostyczny DC - Development Center, określenie indywidualnego potencjału uczestników, wskazanie obszarów do rozwoju w zakresie kompetencji menedżerskich
I MODUŁ: KOMPETENCJE OSOBISTE MENEDŻERA
II MODUŁ: DNA PRACY ZESPOŁOWEJ
III MODUŁ: EFEKTYWNE PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
W ramach studiów diagnoza behawioralna MaxieDISC®, raport indywidualny z informacją zwrotną dla każdego uczestnika w obszarze stylu zachowań, mocnych stron, atrybutów, współpracy, motywacji itd. (bezpłatnie)
Czas trwania studiów:
Organizacja zajęć
Zajęcia realizowane są w ciągu weekendowych zjazdów w soboty i niedziele.
Studia podyplomowe realizowane przez AH organizowane będą w formule blended learning (hybrydowej) polegającej na łączeniu zajęć stacjonarnych (odbywających się na terenie uczelni) z zajęciami prowadzonymi w trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie (około 30% zajęć online i 70% zajęć stacjonarnych).
Daty zajazdów*:
*w szczególnych przypadkach możliwa jest zmiana terminu zajęć
Warunki zaliczenia:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów. Brak egzaminu końcowego.
Dokument potwierdzający ukończenie studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Kontakt:
tel.: 32 363-12-21 (ZADZWOŃ TERAZ)
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Kadra dydaktyczna
Psycholog, Pedagog, Trener biznesu, akredytowany Coach. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (wydział Pedagogiki), Politechniki Śląskiej (wydział Zarządzania) i Uniwersytetu SWPS (wydział Psychologii). Menadżer z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Coachów Psychologów. Ukończyła kilkadziesiąt certyfikowanych szkoleń w zakresie zarządzania, budowania zespołów, sprzedaży oraz innych umiejętności miękkich. Dzieli się swoim doświadczeniem zawodowym tworząc programy rozwojowe w zakresie rozwoju kompetencji pracowniczych. Od 16 lat prowadzi szkolenia, a od 7 lat również coachingi dla menadżerów i pracowników przedsiębiorstw. Koncentruje się na skutecznych technikach i narzędziach, zwraca uwagę na ich warsztatowo-praktyczną stronę. Realizuje zarówno krótkie projekty szkoleniowe jak i wielomiesięczne procesy zmiany w obszarze zarządzania, budowania zespołów, motywowania, rozwoju osobistego takich jak: inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, asertywność, zarzadzanie sobą w czasie i organizacja pracy, a także sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, wystąpień publicznych i prezentacji.
Autorka książki „Projekt zmiana – od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole – warsztatownik”, blogerka, mówczyni TEDx. Absolwentka Leadership Academy for Poland. Wieloletnia dyrektorka szkoły z mocą zmieniania świata, twórczyni Flagowej Szkoły Microsoft. Współautorka i koordynatorka projektu Pracowni Aktywnego Korzystania z Technologii. Doradczyni dyrektorów w ogólnopolskich programach, wykładowczyni. Założycielka Akademii Przywództwa Edukacyjnego, współinicjatorka platformy EduLab oraz ogólnopolskiego ruchu #wiosnaedukacji. Współtwórczyni #ProjektZMiana (www.projektzmiana.com). Jutronautka 2022 według Gazety Wyborczej.
Opiekun merytoryczny kierunku Zarządzanie kapitałem ludzkim, certyfikowany HR Business Partner. Absolwentka socjologii oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim. Od 15 lat związana zawodowo z obszarem HR. Posiada praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu strategii oraz procesów HR w organizacjach z różnych branż i różnej wielkości, dostosowanych do ich potrzeb oraz możliwości. Doświadczenia zawodowe obejmują takie obszary i branże jak gastronomia i hotelarstwo, sprzedaż RTV/AGD, dystrybucja farmaceutyczna, transport, sprzedaż i dystrybucja motoryzacyjna oraz szkolnictwo wyższe.
Tworzyła i realizowała politykę rekrutacji, onboardingu, szkoleń i rozwoju, offboardingu. Budowała i wdrażała modele kompetencyjne, macierze umiejętności oraz procesy okresowych ocen pracowniczych. Współtworzyła politykę wynagrodzeń i benefitów oraz systemy motywacyjne. Realizowała projekty z zakresu employer brandingu oraz komunikacji wewnętrznej. Ma szerokie doświadczenie w zakresie rekrutacji, w szczególności w zakresie stanowisk c- level i budowania relacji z kandydatami, pracownikami, kadrą managerską różnych szczebli, jak również z zarządami oraz instytucjami zewnętrznymi.
Jako HR-owiec stara się być zawsze na bieżąco z przepisami prawa, jak również aktualnymi trendami branżowymi.
Największą pasją jest praca z ludźmi i działanie w oparciu o relacje, z drugiej strony ma zawsze świadomość celów biznesowych organizacji.
Certyfikowana trenerka Porozumienia bez Przemocy. Trenerka Odysei Umysłu i Mindfulnnes dla dzieci i młodzieży. Tutorka. Uznana edukatorka. Założycielka Fundacji Miejsce prowadzącej program alternatywnej edukacji dla młodzieży pod nazwą Liceum Miejsce. Dyrektorka niepublicznej szkoły podstawowej „Nasza Dobra Szkoła” opartej na alternatywnych metodach i narzędziach pracy.
Autorka książki „Jak zrozumieć się w rodzinie” wydawnictwa Natulii i autorka wielu artykułów adresowanych do rodziców i pedagogów.
Organizatorka trzech Konferencji Empatii, letnich i zimowych obozów rodzinnych w duchu Porozumienia bez Przemocy, kobiecych SUPwypraw i trekingów uważności. Pracuje z edukacją, organizacjami pozarządowymi i biznesem.
Opłaty
Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką 4 800 zł
Wariant płatności
Cena studiów
Płatność
8 rat
Cena regularna
5 300 zł
662,50 zł
Absolwenci i studenci Humanitas
30% mniej do 10.01.2025 r.
3 710 zł
463,75 zł
Bonifikata terminowa 1000 zł
do dnia 10.01.2025 r.
4 800 zł
537,50 zł
Rekrutacja
1. Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz online
2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
4. Wybierz formę podpisania umowy finansowej.
Wariant 1
Skompletowane dokumenty dostarcz osoboście do punktu rekrutacyjnego w siedzibie Akademii Humanitas w Sosnowcu
Wariant 2
Skompletowane dokumenty wyślij na adres e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl i oczekuj kontaktu od nas.
Po zweryfikowaniu dokumentacji otrzymasz od nas umowę finansową i dalsze szczegółowe informacje.
*W przypadku zapisu ONLINE na wybrany kierunek proszę o wysłanie skanów wymaganych dokumentów jako standardowe załączniki PDF (zdjęcia dokumentów nie są przyjmowane do dokumentacji).
W razie pytań zachęcamy do kontaktu!
Punkt Rekrutacyjny
ul. Kilińskiego 43, Sosnowiec
tel. 032 - 36 - 31 - 206
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl