Partner strategiczny
Bratislava University of Economics and Management is modern private university offering all three levels of university education with a focus on Economics and Management. Bratislava is located in the heart of Europe, just 60 km from the Vienna International airport, it’s a modern city with around 650 000 inhabitants, linked with the history of former Austrian- Hungarian Empire as a coronation city. Slovakia is a member of the Schengen area European Union, NATO, and OECD.
Education
Our university is training professionals for private as well as public sector administration by providing higher education in study programs in the study field Economics and Management according to the current European educational trends.
Research
Bratislava University of Economics and Management has a Certification by the Ministry of Education, Science, Research and Sports of the Slovak Republic, of the qualification to perform research and development. Performing basic research and widening the knowledge of economics, management of enterprises and in public administration by disseminating its results. Promoting current knowledge on trends in the understanding and approach to individual fields of economics and management of Small and Medium Entrepreneurship as well as in Public Administration and thereby contributing to enhanced employment opportunity of its graduates in an increasingly competitive environment of an integrating world.
Study programs
Bratislava University of Economics and Management based on the resolution of the Minister of Education, Science, Research and Sports of the Slovak Republic after the prior approval of the Accreditation Commission is entitled to provide higher education in the following study programs within the study field Economics and Management:
PhD study
Bratislava University of Economics and Management is entitled to award an academic degree Philosophiae doctor “PhD.” to graduates of full-time and part-time studies in doctoral study programs:
Prezentacja kierunku
Celem programu MBA
jest rozwój kompetencji menedżerskich, które umożliwiają efektywne zarządzanie w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju. Absolwenci zdobywają umiejętności pozwalające na prowadzenie organizacji w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo, uwzględniając długofalowy wpływ działań na otoczenie.
Program kładzie nacisk na rozwój kluczowych kompetencji niezbędnych do efektywnego zarządzania organizacją w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym oraz w dobie ekologicznej transformacji. Skupia się na rozwijaniu umiejętności strategicznego myślenia, zarządzania finansami, zespołami i procesami biznesowymi, a także na kształtowaniu zdolności przywódczych, komunikacyjnych i negocjacyjnych.
W odpowiedzi na współczesne wyzwania, program przygotowuje liderów do prowadzenia firm w sposób zrównoważony, uwzględniając cele ekologiczne, społeczne i ekonomiczne. Uwzględnia zasady ESG (Environmental, Social, Governance) oraz idee zrównoważonego rozwoju, ucząc uczestników, jak integrować te elementy w codziennym zarządzaniu, aby budować trwałe, odpowiedzialne i etyczne organizacje.
Program rozwija umiejętności menedżerskie, które pomagają nie tylko w osiąganiu wyników finansowych, ale także wspierają ochronę środowiska, rozwój społeczny oraz przestrzeganie najwyższych standardów etycznych. Dzięki połączeniu wiedzy z zakresu zarządzania, finansów nowoczesnych technologii, prawa z kompetencjami przywódczymi i społeczną odpowiedzialnością, absolwenci będą gotowi do skutecznego kierowania organizacjami w sposób zrównoważony.
Adresaci studiów:
Absolwenci studiów podyplomowych MBA nabywają wykształcenie stanowiące kryterium do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa (Art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2019r. poz. 1302, 1309, 1571, 1655).
Co wyróżnia studia MBA w Akademii Humanitas:
Co zyskujesz dzięki studiom MBA w Akademii Humanitas ?
Program
MODUŁ I KOMPETENCJE OSOBISTE/DOBROSTAN MENEDŻERA
MODUŁ II ZARZĄDZANIE ORGNIZACJĄ
MODUŁ III ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM
MODUŁ IV PRAWO W BIZNESIE
MODUŁ V DYPLOMOWY
Warunki zaliczenia:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych MBA (Master of Business Administration) jest:
Dokument potwierdzający ukończenie studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych oraz dyplom potwierdzający realizację studiów we współpracy z partnerem zagranicznym Bratislava University of Economics and Management
Czas trwania i organizacja zajęć
Czas trwania studiów:
Organizacja zajęć:
Rozpoczęcie/zakończenie zajęć w edycji 2024/2025:
30 listopada 2024/30 września 2025, w tym przerwa wakacyjna
Kadra dydaktyczna
Prezes Fundacji Zrównoważonego Rozwoju oraz Ambasador Paktu Klimatycznego z ramienia Komisji Europejskiej UE. Wszechstronny ekspert w zakresie komunikacji z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu „zielonymi” projektami i ich interesariuszami. Ekspert planowania strategicznego, tworzenia i implementowania strategii i modeli biznesowych. Ekspert zaangażowany w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i wdrażania ESG (Environmental, Social, and Governance). Certyfikowany Change Manager oraz Project Manager. Posiada doświadczenie w metodologiach Waterfall, PMP, Prince2 oraz metodykach zwinnych (Agile, Scrum, Kanban, Gant).
Jego kariera zawodowa obejmuje kluczowe role w różnych organizacjach, gdzie pełnił funkcje Dyrektora Operacyjnego (Eco Smart Management P.S.A. oraz Quality Austria Polska Sp. z o.o.), lidera działów marketingu i PR (m in. Hobby, Immobile S.A.), a także eksperta zielonej komunikacji. Właściciel firm Green Management i Solutions 4 Bussines Sp. z o.o.
Aktywnie współpracuje z jednostkami naukowymi w zakresie posiadanych kompetencji, m in. Politechniką Śląską, Instytutem Ekologii Terenów Uprzemysłowionych – IETU Katowice oraz Instytutem Metali Nieżelaznych Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Jego pasje obejmują m. in. eko-projekty, takie jak plantacje wertykalne i hydroponika. Dzięki swojemu wszechstronnemu doświadczeniu i zaangażowaniu, jest cenionym ekspertem i liderem w dziedzinie zarządzania zrównoważonym rozwojem, komunikacji i wdrożeń ESG do firm. Jego umiejętności i wiedza pozwalają mu skutecznie realizować projekty i wspierać rozwój organizacji, z którymi współpracuje
Trener, konsultant z ponad 30-letnią praktyką zawodową. Ekspert w dziedzinie cyrkularności. Pomaga organizacjom rozwijać się w sposób zrównoważony, minimalizując ryzyka i tworząc efektywne modele biznesowe. Jej kompetencje i wiedza pozwalają na opracowywanie efektywnych rozwiązań wspierających zrównoważoną gospodarkę.
Absolwentka Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej w zakresie Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business). Ukończyła Śląskie Środowiskowe Studium Doktoranckie (ŚŚSD) w Katowicach i uzyskała tytuł Doktora nauk technicznych w dyscyplinie Inżynieria środowiska. Posiadaczka certyfikatów: Circular Globe Transformation Coach, Certyfikat EY Academy of Business, Environmental System Manager, Auditor Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001:2015, 14001:2015 i ISO 45001:2018, Pełnomocnik ds. Zarządzania Ryzykiem wg ISO 31000; Certyfikat Verification and Validation of Green House Gases according to ISO 14064-1 and ISO 14064-2, Certyfikat Akademii Raportowania ESG - Raportowanie zgodne ze standardami ESRS.
Pracowała jako Inżynier ds. bezpieczeństwa, Quality Manager, Dräger Academy Leader Trener i Audytor trzeciej strony ISO9001, ISO14001, ISO45001; Environmental System Manager; Circular Globe Transformation Coach; Manager ds. Certyfikacji; Dyrektor ds. Rozwoju, CEO Eco Smart Management Prosta S.A. Fundator i wiceprezeska Fundacji Zrównoważonego Rozwoju.
Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem, ekoefektywnego zarządzania ryzykiem, transformacji biznesowej w kierunku cyrkularności organizacji, zrównoważonego rozwoju, ekonomii cyrkularnej oraz ESG. W zakresie szkoleń i doradztwa współpracowała m.in. z: Synthos S.A., ArcelorMittal Poland S.A., PKN Orlen (Grupa Lotos), Grupa Azoty S.A., Gaz-System S.A., PCC Rokita, GlaxoSmithKlein, TÜV Rheinland, Siemens Polska, Diehl Metering Grupa, Strabag Group, Castolin Eutectic Gliwice, Gamrat S.A., Grupa Mondi, Grupa Rauch, Kayser Automotive Systems Polska Sp. z o.o., Mineral Polska Sp. z o.o.- Grupa Strabag SE, Re Alloys Sp. z o.o./Huta Łaziska, SELT Sp. z o.o., Alupol Films Sp z o.o., Śląskie Centrum Naukowo - Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o. o. oraz wieloma innymi. Aktywnie współpracuje z wieloma jednostkami naukowymi m.in.: Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie, Politechniką Śląską, Głównym Instytutem Górnictwa w Katowicach, Škoda Auto University, Instytutem Ekologii Terenów Uprzemysłowionych – IETU Katowice oraz Instytutem Metali Nieżelaznych Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Absolwentka romanistyki na Uniwersytecie Śląskim. Ukończyła studia podyplomowe:
Od lat 90. XX wieku związana z branżą automotive. Od ponad dwudziestu lat pracuje na stanowiskach menedżerskich w zagranicznych korporacjach działających w tej branży. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu: zasobami ludzkimi, jakością i łańcuchem dostaw.
Jako praktyk biznesu stosuje na co dzień w swojej pracy standardy i rozwiązania typowe dla dużych przedsiębiorstw przemysłu samochodowego, mierząc się również z wyzwaniami postawionymi przed współcześnie funkcjonującymi działami HR, takimi jak: cyfryzacja, różnorodność, ESG i VUCA.
W swojej obecnej roli w Grupie Valeo odpowiada za tworzenie i wdrażanie korporacyjnych programów rozwojowych dla pracowników różnych szczebli w ponad dwudziestu krajach świata. Kieruje kilkunastoosobowym, międzynarodowym zespołem trenerów i współpracuje z działem rozwoju talentów w swojej organizacji. Ponadto w zakładach Grupy Valeo prowadzi audyt wewnętrzy w obszarze HR oraz Zakupów.
Opłaty
ATUTY:
ODPŁATNOŚĆ ZA STUDIA:
Wariant 1 - Płatność w całości
Wariant 2. Płatność należności w 3-ech ratach
Wariant 3. Płatność należności w 9-ciu ratach
Pozostałe opłaty:
Opłatę postępowania kwalifikacyjnego należy uiścić w kasie Uczelni lub przelewem na numer konta bankowego:
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu 24 1050 1360 1000 0008 0337 9932,
tytułem: Imię, nazwisko, kierunek studiów
Przed podpisaniem przez Kandydata umowy o świadczenie usług edukacyjnych należy dokonać opłaty wpisowej w wysokości 300,00 zł. Wpłaty można dokonać w kasie Uczelni lub przelewem na numer konta bankowego, W tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko, adres, MBA
Etapy procesu rekrutacji
Liczba miejsc limitowana, liczy się kolejność zgłoszeń oraz warunki rekrutacji podane poniżej.
1. Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz on-line
2. Skompletuj następujące dokumenty:
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
następnie
4. Prześlij zeskanowane dokumenty e–mailem na adres mba.rekrutacja@humanitas.edu.pl
5. Postępowanie kwalifikacyjne
Po przesłaniu dokumentów w formie elektronicznej, specjalista ds. studiów MBA skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zgłoszenia i informacji zwrotnej o wyniku postępowania kwalifikacyjnego.
6. Następnie otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne.
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Magdalena Kazimierczuk - Kierownik działu rekrutacji i sprzedaży
tel.: 539 264 917 lub 538 020 103
e-mail: magdalena.kazimierczuk@humanitas.edu.pl